رقصی چنین میانه میدانم آرزوست! + عکس
کد خبر:۲۸۵۰۳۱

رقصی چنین میانه میدانم آرزوست! + عکس

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»؛ در این تصاویر، مدافعان حرم حضرت زینب‌علیهما‌السلام در حال ادای احترام به ایشان هستند.

 

 

 

 

نظرات شما
امين نادري
-
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
خدا خيرشون بده
90
3
رضا از همدان
-
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
خداقوت دلاور
85
3
زائر
-
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
کلنا عباسک يا زينب
78
2
زائر
-
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
کلنا عباسک يا زينب
85
2
بدون نام
-
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
زنده باشيد دلاورا
40
2
reza
-
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
ما همه آماده جان دادنيم يا زينب
50
3
دريا
-
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
بانوي مهرباني ها
سلام مرا از هزاران فرسنگ دورتر از شام با چشمي باراني پذيرا باش
جانم فداي شما و برادرتان اي بانو
58
3
فرهاد
-
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
کاش من جاي يکي از اينا بودم
56
5
بدون نام
-
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
خدا خيرو برکت دنيا و آخرت را نصيب شما کند
43
2
فدک
-
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
دعا کنيد و از خدا طلب کنيد از ياران امام خامنه اي(مدظله العالي) باشيم که به همين زودي ها رهسپار شام و عراق و اسرائيل پست کثيف نجس و تمامي اراضي جهان بشيم/انشاءالله
42
2
بدون نام
-
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
هم غزه هم لبنان
جانم فداي اسلام
62
3
امين
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
اي کاش افتخار واکس زدن پوتين چنين بزرگ مرداني را داشتم.
43
2
همراه
-
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
کلنا عباسک يا زينب
33
1
پوريا زارعي
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
لبيک يا زينب
محمد
-
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
هم غزه هم لبنان هم ايران جانم فداي اسلام
جانم فداي امام خامنه اي عزيز
جانم فداي حضرت زينب
مثل همه ميگويم کلنا عباسک يا زينب
2
0
گمنام
-
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
چقدر شيک و با اقتدار

اللهم الرزقنا شهادت...
2
0
رو سياه
-
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
يا زينب...
2
0
بدون نام
-
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
چقدرباشکوه وزيباست خانم زينب س به وجودامثال شماافتخارمي کند موفق وپيروزباشيد وسربلند ودشمنانتان خواروذليل و مقهور.
2
0
مهم نيست
-
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
ان شاالله يا شهداي کربلا مشحور بشيد
احسنت
2
0
علي
-
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
کاشکي ما هم که ادعا داريم، از فردا سر پستمون توي دانشگاه، محل کار، پشت لپ تاپ يا . . . يه سرباز وظيفه شناس باشيم.
1
0
مهديه
-
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
خداوند حافظ ونگهدارشون هست و باشد.
اونجا بودن يک دل شير ميخاد که فقط بعضي ها دارند.
لياقت ميخواد که بعضي ها دارند.
ان شا... صاحبمون مياد.
اسلام قدرتمند جهاني ميشه.
براي فرج آقا و سلامتي رهبرمون و پيروزي حق عليه باطل صلوات
2
0
يار313
-
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
ايشالا تابستون نوبت منم ميشه!!!
1
0
اميد
-
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
اقا چطوري ميشه رفت سوريه و با اين برادران همکاري کرد ؟ اگه راهش رو بگين شايد قسمت شد رفتيم .
2
0
پربازدیدترین آخرین اخبار