تلاش مجلسی ها برای حضور نمایندگان در فدراسیون های ورزشی/ فراکسیون ورزش با گودرزی دیدار می کند
هیئت رئیسه فراکسیون ورزش هفته آینده جلسه ای را با وزیر ورزش در خصوص حضور نمایندگان در فدراسیون های ورزشی برگزار می کند.
تعداد نظرات: ۲
بدون نام
-
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
رونالدو يا مسي ؟! نظر فرگوسن چيست؟

همانطور که پيش تر از طريق سايت مطلع شديد کتاب زندگينامه الکس فرگوسن توسط انتشارات البرز با ترجمه ياسين قاسمي منتشر شد. در قسمت زير نظر سر آلکس فرگوسن در مورد دو بازيکن مطرح جهان يعني رونالدو و مسي را با هم خواهيم خواند.

در تابستان 2012، من در يک برنامه پرسش و پاسخ با مجري گري دان والکر از بي بي سي، با حضور پيتر اشمايکل و سم آلاردايس، شرکت کردم. يک نفر سوال کرد: "کدام بازيکن بهتر است، رونالدو يا مسي؟" پاسخ من اين بود که: " خب، رونالدو فيزيک بهتري نسبت به مسي دارد، او در هوا بهتر است، با هر دو پا خوب کار مي کند و سريعتر است. مسي وقتي توپ به پايش مي رسد چيزي جادويي دارد. مثل اين است که او روي زميني از پر فرود آمده است. سبکبار بازي کردنش ويرانگر است".
بدون نام
-
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اشمايکل اينطور فکر مي کرد که رونالدو مي تواند در يک تيم بد بازي کند در حالي که مسي نمي تواند. اين نکته منصفانه اي بود. ولي مسي، با اين وجود، وقتي پا به توپ مي شود مي تواند لحظه هاي بزرگي را خلق کند. نظر پيتر اين بود که مسي به ژاوي و اينيستا وابسته است که توپ را به او برسانند. رونالدو هم تا حدود زيادي به همين صورت است و لازم است تا مدام تغذيه شود. در تمام مواردي که از من در اينباره سوال شده برايم غيرممکن بوده که به طور قطع بگويم کداميک بهتر است چون دوم دانستن هر کدام از آنها مي تواند حس نادرستي را القا کند.

کتاب زندگينامه الکس فرگوسن -ياسين قاسمي- انتشارات البرز
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار