مهمانی مختلط محترمانه با عنوان بازارچه خیریه!
در سال‌های اخیر، موجی در میان برخی موسسات خیریه شکل گرفته که با برگزاری بازارچه‌های خیریه و ارائه محصولات دست ساز که توسط حامیان این موسسات تهیه شده‌اند، بخشی از درآمد‌های حاصل از فروش محصولات در این بازارچه‌ها را برای کمک به بیماران نیازمند و کودکان بی‌سرپرست هزینه می‌کنند..
تعداد نظرات: ۴
م
-
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
بدابحال آن بيچارگاني که قراره ازثمرات اين ابتذال وروگرداني ازخداي مهربان مشکلشان رفع شود.
علي
-
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
سکوت معنادار....
بدون نام
-
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
با مطلبتون موافقم . من هم يه همچين بازارچه اي رفتم امااز رفتنم پشيمون کردم و ترجيح دادم هرچه سريعتر از آنجا فرارکنم . به بهانه تولد امام زمان گروه ارکست و ...داشتند و وضع و تيپ افراد اونجا اصلا به خيرين نميخورد. با خودم گفتم قبلا خيرين معمولا آدمهاي جا افتاده و مذهبي بودند اما الان اين نسل جوون که پول ندارند يه لباس اندازه تنشون بپوشند چقدر خير شدند. و باز هم شعار هميشگي روحاني مچکريم رو گفتم و الفرار........
بدون نام
-
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
خدايي مطلب خيلي خوبي بود، ديروز و پريروز يکي از همين بازارچه هاي به اصطلاح خيريه توي دانشکده ما برپا بود، بايد تماشا ميکرديد که چه خبر بود، صداي آهنگ کل دانشکده رو گرفته بود، با يه سري جنس بنجل مسخره که به درد خودشون ميخوره، آدم حيفش مياد پول بده بابت اينا، پولو بندازي تو صندوق صدقه و چيزي جاش نگيري شرف داره به خدا.
ارسال نظرات