یادش بخیر اون قدیما(18) + عکس
کد خبر:۲۹۷۶۲۷

یادش بخیر اون قدیما(18) + عکس

نظرات شما
بدون نام
-
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
20
70
3
بدون نام
-
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
افرين
2
0
بدون نام
-
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
زنده باد زنده
3
0
محسن توکلي
-
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
متاسفم به حال خودم خوشا همون قديما
روزگار خوبي داشتيم
بازي هاي قشنگي داشتيم
4
0
محب
-
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
سلام. من بچه اهوازم. اون وقتا ساعت 2 و 3 ظهر توي اون گرماي تابستون روي آسفالت داغ با پاي برهنه فوتبال بازي مي کرديم و کف پاهامون تاول ميزد ولي خيلي لذت داشت.
واقعا يادش بخير.....
10
0
سيد
-
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
بچه هاي الان همه تنبل بار ميان متاسفانه. تنبل و بدون اعتماد بنفس
4
0
اعتمادبنفس
-
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
يادش بخير
اون وختا :اگه ماشيني لاستيکش رو مينداخت بيرون با اون لاستيک دنيايي داشتيم و مسابقات رالي لاستيکينگ.......
حالا ب کمتر از همون ماشينش راضي نميشن!!
2
0
پربازدیدترین آخرین اخبار