کد خبر:۳۰۱۸۴۷
اعلام عملکرد اپراتورهای ارتباطی بعد از تعطیلات

نظارت بر سرویس‌های موبایل و اینترنت در ایام نوروز

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از نظارت و کنترل 24 ساعته مرکز مانیتوریگ شبکه ارتباطات کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: اپراتورهای مخابراتی و ارتباطی ملزم به ارائه سرویس با کیفیت و پاسخ دهی به مشترکان شده اند.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، حسن رضوانی با بیان اینکه مناطق مانیتورینگ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ایام نوروز 93 در شیفت کامل به سر می برد، اظهار داشت: تمامی عملکرد سرویس دهی اپراتورهای موبایل، تلفن و اینترنت مانیتور و نظارت می شود تا کاربران در این ایام سرویس خوب و با کیفیتی را دریافت کنند.

 

وی با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت و مخابرات ملزم به ارائه سرویس با کیفیت و پاسخ دهی به مشترکان شده اند تاکید کرد: مراکز پاسخگویی این اپراتورهای به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشکلات مردم خواهد بود.

 

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خاطرنشان کرد: شیفت های تلفنی پاسخگویی به مشکلات مردمی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت 24 ساعته فعال است و چنانجه مشترکان مشکلاتی در زمینه برقراری ارتباط و کیفیت خدمات دسترسی داشتند می توانند شکایت و مشکل خود را علاوه بر اطلاع به اپراتورهای مربوطه، به سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شماره 195 نیز اعلام کنند.

 

رضوانی تصریح کرد: در پایان تعطیلات نوروزی عملکرد اپراتورهای ارتباطی در این ایام ارزیابی شده و اطلاع رسانی می شود.

 

منبع: مهر

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار