شبانه‌روزی در حال تلاش برای بازگرداندن مرزبان‌ها هستیم/ توهین‌ها به دلیل احساسات پاک است!
وزیر خارجه همچنان در «فیسبوک»:
محمد جواد ظریف در خصوص مرزبانان ربوده شده نوشته است که «تلاش شبانه روزی ما بازگرداندن صحیح و سالم این عزیزان به آغوش خانواده‌هایشان است.»
تعداد نظرات: ۸
فاطمه
-
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
وقتي دايم مشغول لبخند ديپلماسي هستيد و اصلا موضع شفاف و روشن در مقابل استکبار نميگيريد بايد مرزبانانمان اينچنين شوند. آري احساسات ما را جريحه دار کردي. ديگر چه دفاعي داري؟! از همان موقع که هسته اي را دادي. از همان موقع که لبخند علي احمدي روشن را گرفتي. پدرش جان داده بود. کاش متوجه بوديد و باشيد که چه اشتباهي کرده ايد .
آري احساس ما جريحه دار شده است .آن هم بدجور
فقط بگوييد کجاي توافق نامه خوشبينانه است . فقط بگوييد .
شايد به اشتباه نگران شديم ، هان!
سعيد
-
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
صفحه فيس بوک رو که دوتا يهودي اداره مي کنند و دست خوده اسراييل مي باشد جاي خوبي براي اظهار نظر وزير خارجه نيست بهتره رودرو با مردم در رسانه ملي صحبت کني
حميد م.
-
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
خدا اين فري گيت رو از ما و دکتر نگيره.
حاجيکس
-
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آقاي ظريف الممالک !
شما بايد پاسخگوي نسلهاي بعدي باشيد.
هميشه از قاجارها بدم ميومد و با خود ميگفتم چطور ميشود آدم کشورش را بفروشد با ديدن شما بود که فهميدم به راحتي ميتوان اين کار را کرد.
بهلول
-
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
آقاي ظريف حساس نشو !!! شما فيسبوک بازيتان را بکنيد البته غير قانوني!!! البته از تماس تلفني 50 دقيقه اي آقاي روحاني البته بصورت جدي!!! با نخست وزير پاکستان آنهم بعد از حدود دو ماه از اسارت سربازان!!! اين کشور و ملت و شهادت يکي از آن عزيزان !!!، قدر داني ويژه مينماييم.خسته نباشيد!!! کار هر مرد نيست خرمن کوفتن، گاو نر ميخواهد و مرد کهن !!!
علوي
-
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
آقاي فيس‌بوک!
شبانه‌روزي پيگير مرزبانا هستي! دنبال قاتل و رباينده ديپلمات‌هامون تو يمن هم هستي! مذاکرات سنگين و فشرده هسته‌اي هم بار مسئوليتش رو دوش شماست! صفحه فيس‌بوکتم که نوبه‌نو بايد نو بشه!
تو رو خدا يه کم استراحت کن به اون کمر ناخوشت فشار اضافه وارد نشه!!
اگه شد به اون رئيس‌جمهور عزيز حقوق‌دان يادآوري کن که تو اين مملکت غير از تو هم آدم هست که کارا رو بشه بهش سپرد.
شما با فيس‌بوک راحتي!! خوب تخصصي صفحه خودت و بقيه کابينه رو پر کن. بقيه هم به کاراي بي‌اهميت ديگه مي‌رسن!! کمر کسي هم رگ‌به‌رگ نمي‌شه!
ميلاد ص
-
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
از سربازان عزيز که با گروگان شدن خود شرايط گذاشتن پست پر لايک در فيسبوق را براي دکتر ظريف فراهم کردند تشکر مي کنيم. باشد که اين پست پر لايک برگه زريني در کارنامه دکتر عزيز باشد...
فاطمه .ن
-
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
دکتر عزيز از اينکه اهميت انتقاد به ريش و لبخند خود را برابر با اهميت گروگان گيري سربازان ايراني مي دانيد از شما مجدانه سپاسگذاريم
ارسال نظرات
captcha