از آن «تک» تا این «پاتک»!
یادداشت «کیهان»
دشمن امیدوار بود شماری از عوامل فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 که متأسفانه و علی‌رغم هشدارهای دلسوزانه در برخی از مراکز تصمیم‌ساز و سیاست‌پرداز نفوذ کرده‌اند، زمینه‌های بازگشت دیگر عوامل فتنه را به‌صحنه فراهم کنند.
تعداد نظرات: ۴
رضا
-
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
دقت داشته باشيم که اين « غير دمکراتيک خواندن انتخاب رئيس جمهور » يکي به نعل و يکي به ميخ زدن است و اين حرفها را هم با اين هدف ميزنند که آن دسته از ايراني هايي که به غرب متمايل شده اند دچار شائبه نشوند که داريم با نرمي بيش از اندازه به غرب باج مي دهيم! و در نتيجه آنها هم به يکباره در مقابل غرب جبهه بگيرند . اينها تدابيري است که انديشيده اند تا آرام آرام و بدون جبهه گيري از سوي ما تبليغات خود را نهادينه کنند . اين روش شيطان است وقتي آنقدر گارد فکري قرباني هاي خود را تضعيف کرد که موقع مناسب برسد ، يکباره دين و دنياي طرف را به يغما مي برد . لذا براي همين است که مي گويند انتخاب فلاني غير دمکراتيک بوده تا مردم حواسشان از اين همه نرمش و لطافت ديپلماتيک! پرت شود .
رحيم
-
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
با تشکر نکته دقيق و ظريفي بود.
رضا
-
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
فقط لطفا از ديپلمات هاي ما بپرسيد اگر اين لطافت و نرمي در برابر گستاخي آشکار و بي پرده ي غربيها ديپلماسي! است چرا غربي ها از اين ديپلماسي بهره نمي برند مگر اصلا اين روش ديپلماسي را در متون درسي غربي تدريس نمي کنند؟ يعني شاگرد عالمتر از استاد شده؟!
همه مي دانيم که اين روش برخورد از سيره ي ائمه برگرفته نشده و شيوه ي ائمه در تقابل با غرب همان است که امام معظم انقلاب آيت الله خامنه اي و امام خميني ابراز مي کنند. ( اشداء علي الکفار )
رضا
-
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
خدا ميدونه چقدر از اين گستاخي ها حرص مي خوريم ولي ساکتيم چون رهبر عزيزمون امر کرده فعلا ساکت باشيم ببينيم آخرش چي ميشه .
ما خوشبين نيستيم ولي نميدونيم اينايي که خوشبين هستن پيرو چه مکتب فکري و اعتقادي هستن؟! آخه مگه ميشه خدا ما رو مکلف به تبعيت از اولي الامر بکنه و اونوقت خير رو در تبعيت نکردن از ايشون قرار بده؟!! سبحان الله عما يصفون
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار