«سلامت علیه سلامت» در شبکه‌های ماهواره‌ای
شبکه‌های ماهواره‌ای هر روز با تاکتیک تازه وارد میدان می‌شوند
به تازگی شبکه‌های ماهواره‌ای، تاکتیک تازه‌ای را برای فروش بیشتر محصولات مرتبط با حوزه سلامت در پیش گرفته‌اند و در این تاکتیک تلاش می‌کنند با استفاده از علاقه مخاطبان به مباحثی مانند لاغری و زیبایی برای فروش محصولات خود و جذب مخاطبان بیشتر امتیازاتی مانند ارسال رایگان، هدایای ویژه و همچنین اشتراک 6 تا یک ماهه محصولات خود و مواردی از این نمونه را تبلیغ کنند.
ارسال نظرات