عکس/ تیپ جدید محافظان روحانی
کد خبر:۳۱۳۴۹۹

عکس/ تیپ جدید محافظان روحانی

نظرات شما
حسين
-
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
سفرهاش شده فشن لباس محافظاش، هر سفر و ملاقات يه دست ميپوشن، خزانه هم که خاليه ديگه!!!
5
0
ati
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
خزانه برا امثال منو تو خاليه
ولي براي ميلياردها تومن خرج جکوزي وسونا و استخر آقايون بشه خالي نيس
خرج تيپ محافظاش بشه خالي نيست
بالاخره دو ميليونو نيم اصراف دادن از يارانه ميشه فعلا يک ماه آقايونو راه بندازن
ati
-
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
هر روز بهتر از ديروز با روحاني :)
6
2
حسنا
-
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
شمام به همه چي گير ميدينا
1
0
سايه
-
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
ماشالا چقد استقبال کننده دارن آقاي دکتر... تو همين چند ماه آنقدر دل شکستن و سخت گرفتن که مردم واقعا صبرشون داره تموم ميشه.ما که راضي نيستيم خدا راضي باشه ايشالا
8
0
علي
-
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
اووو.......وووه! چقدر آدم اومدن استقبال!
17
1
HAK
-
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
واقعا چه جمعيتي!!!!
36
0
روحاني پشيمونيم
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
اوه واقعا برقراري امنيت رييس جمهور چه سخت شده با اين سيل جمعيت
بدون نام
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
همچنين عجب اعتماد به نفسي!!!!!
بدون نام
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
اعتماد به نفس نه،
اعتماد به سقف!!!!!
بدون نام
-
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
تعجب ميکنم ايشون سرهنگ نيستن!!!!!
14
0
بدون نام
-
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
كاش ما هم محافظ بوديم همه بهمون ميكفتن خوش تيب خوبه ايشون رييس جمهور يه كشور اسلامي
11
0
بدون نام
-
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
احتمالا اين مدل قشنكا رو از شوي لباس جند روز بيش روز زن تهيه كردن
16
1
بدون نام
-
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
بله ايشون از مدارس با اتوبوس آدم نميارن و تبليغات کذايي هم نميکنن نميخوان مردم دنبال ماشينشون بدون
2
6
بدون نام
-
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
عجب آبرو ريزي اين جمعيت چيه که اومدن ؟!!!!!!!!!!!!!!!

روحاني پشيمونيم
8
0
حسام
-
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
بذار خوش باشه!
لباساتو عوض کن گلم!!ب حرف اينا گوش نکن!!!!خوش باش!!!!!
1
0
پربازدیدترین آخرین اخبار