ایرانی‌ها پاسخ مثبتی به احترام می‌دهند/ رای دهندگان می‌توانند ما را به خانه برگردانند/ «زیاده‌خواهی غرب» باعث انتخاب احمدی‌نژاد از سوی مردم شد
محمد جواد ظریف:
وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه‌ای با هفته‌نامه «نیویورکر» درباره تغییر رویکرد کشورهای غربی در قبال تهران، که می‌تواند بر تمام ابعاد سیاست خارجی ایران اثرگذار باشد، مطالبی را بیان کرد.
تعداد نظرات: ۱۴
نرگس
-
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
خي مي بيني بنده خدا نيت بدي نداره فقط خيلي اميد واهي و خوش خيالي زده زير دلش، همين!
بدون نام
-
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
به دست اهن تفته کردن خمير به از دست برسينه پيش امير
بدون نام
-
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
«زياده‌خواهي غرب» باعث انتخاب احمدي‌نژاد از سوي مردم شد اين جمله اقاي ظريف براي ترساندن غرب است بايد از احمدي نژاد تشکر کند
بدون نام
-
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
اين بناي ننگين که خودتون با پشت کردن به اعتماد ملت غيور ايران و بر خلاف نظريات رهبر عزيزمان درست کرديد. اين ذلتي است که مقدمات آنرا فراهم کرده ايد و اين شجره خبيثه اي ايست که ذلت آن در تاريخ بنام شما غرس شد.
فرزاد
-
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
سلام ظريف جون ،ببين داداش اگه اين جوري باشي مردم هواتو دارن !
بدون نام
-
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
اين بيانات واقعا از جانب اقاي ظريف هست
يعني شنيدن ديگه صداي ملت رو؟!
بدون نام
-
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
شنيده بودند!
الان از باب اعتراف دارن آمريکا رو با تهديدي بسيار جدي دچار ميکنند!
بيچاره آمريکا چه بکنه با اين همه شرايط سخت آقاي ظريف!
بدون نام
-
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
هنوز هم احمدي نژاد به دردشون مي خوره.شما مي توني بخندي
محمدزاده
-
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
با سلام
آقاي ظريف من يک مسلمان و شيعه علوي هستم،و اين را از سرور شهيدان خوانده ام که روز عاشورا در مقابل هزاران سرباز تا دندان مسلحه فرمود: من بميرم بهتر از آن است که با ذلت زندگي کنم.(آمريکايها صداقت شان را ثابت کرده اند)
عبدالله عبداللهي
-
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
جناب آقاي وزير امور خارجه، با سلام، آيا اين موضوع " که غرب براي تعامل با ايران بر اساس احترام متقابل و منافع دوجانبه و موضع برابر آمادگي دارد " اصلاً و منطقاً قابل پذيرش و اثبات مي باشد که جناب عالي يا هر شخص ديگري سعي در تبيين و اثبات آن بنمايد؟؟؟ آيا شما به اين فرموده خود باور داريد ؟؟
جناب ظريف، بنده هم سعي مي کنم که ديد سياه و سفيد نداشته باشم ولي به شما که دنيا را رنگي مي بينيد عرض مي کنم که نه دولت مردان قبلي و نه فعلي و نه هيچ فرد منطقي ديگري نيز اعتقاد ندارد که انجام مذاکره يا تعامل منطقي با کشوري مستلزم موافقت با سياست هاي آن کشور است، ولي آيا مسئله ما با آمريکا و غرب، مسئله موافقت و اينجور چيزهاست؟ آيا بزعم شما مي توان کسي را که خودش را بخواب زده بيدار نمود؟ اگر مي توانيد، بسم ا..
بدون نام
-
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
ديد ايشون به دنيا سفيد و به ايران سياه است!
بدون نام
-
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
اميدواريم پاسخ آقاي ظريف به احترام غربي ها از نوع پاسخ ليلا حاتمي نباشد !
بدون نام
-
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
{ودوا لو تدهن فيدهنون}
سوره قلم آيه 9
بدون نام
-
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
عزيزم احمدي نژاد مخالف تعامل نبود مشکل اينجاست که از نظر شما دنيا تشکيل شده از آمريکا وچندتا کشور اروپايي ولي احمدي نژاد با همه دنيا تعامل داشت
ارسال نظرات
captcha