کد خبر:۳۲۰۷۱۳
تبدیل تهدیدهای کسب و کار به فرصت در همایش کاربرد رسانهها و شبکههای اجتماعی
دبیر همایش کاربرد رسانهها و شبکههای اجتماعی در کسبوکار با بیان اینکه این همایش در مرحله فراخوان مقاله است گفت: این همایش با هدف تبدیل تهدیدهای کسب و کار به فرصت در 15 مهرماه 1393 برگزار خواهد شد.

امیرحسین عسگری در گفتگو خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو» هدف از برگزاری همایشِ ملی «کاربرد رسانهها و شبکههای اجتماعی در کسب کار»، تبدیل تهدیدهای کسب و کار به فرصت دانست و افزود: این همایش به همت شورای اطلاعرسانی دولت، دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن فعالان روابط عمومی ایران و شرکت لایفوب، در پانزدهم مهرماه 93 برگزار خواهد شد.
دبیر این همایش ادامه داد: از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دعوت شده است تا مقالات پژوهشی، ایدهها و طرحها، تجارب موفق و مطالعات موردی خود را در محورهای تاثیر رسانههای نوشتاری و دیداری در تحقق اهداف سازمانی، کارکرد رسانههای اجتماعی در علوم ارتباطات، تاثیر رسانههای اجتماعی در بازدهی سازمان، روابط عمومی نوین و رسانههای اجتماعی، هوش کسب و کار اجتماعی، پردازش زبان طبیعی و متنکاوی ، ابزارهای دادهکاوی در هوش کسب و کار، تحلیل شبکههای اجتماعی و هوش کسب وکار، هوش کسب و کار در حوزههای روابط عمومی و بازاریابی، تحلیل دادههای حجیم در رسانهها و شبکههای اجتماعی به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
عسگری یاداور شد: علاقهمندان به ارسال مقاله میتوانند چکیده و یا اصل مقالات خود را تا تاریخ 5 مرداد ماه 1393به دبیرخانه این همایش از طریق وبسایت همایش www.socialbi.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن 88507520-021 و یا نشانی پست الکترونیکی info@socialbi.ir در ارتباط باشند.
به گفته وی این همایش روز 15 مهرماه جاری برگزار خواهد شد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.