کد خبر:۳۲۶۲۵۹
درآمد تلویزیون از آگهی جامجهانی
برآوردهای اولیه نشان می دهد در جریان مزایده آگهی های جام جهانی، سازمان صدا و سیما برای 200 دقیقه آگهی ( آرم آگهی و تیزر) مبلغ 200 میلیارد تومان یعنی هر ثانیه یک میلیون تومان طلب کرده است.
به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، براساس جدول قیمت گذاری آگهی های سازمان صدا و سیما پخش یک آگهی 25 ثانیه ای قبل از بازی های ایران برای شرکت درخواست کننده 65 میلیون تومان آب می خورد. بخش اصلی این آگهی ها نیز از سوی شرکت رایتل خریداری شده است.
منبع: فرهنگ نیوز
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.