کد خبر:۳۳۶۸۴۱

ارسال مقالات علمی به همایش کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تا 22 مرداد

مهلت ارسال چکیده مقاله به همایش «کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار» تا 22 مرداد 1393 تمدید شد.
ارسال مقالات علمی به همایش کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تا 22 مرداد

به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، امیرحسین عسگری دبیر و رئیس شورای سیاستگذاری همایش با اشاره به تخصصی بودن همایش «کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار» و درخواست‌های بسیار برای تمدید زمان ارسال چکیده مقاله به دبیرخانه از تمدید مهلت ارسال چکیده مقاله تا تاریخ 22 مرداد ماه خبر داد.

 

وی افزود: همایشِ ملی «کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب کار» با هدف تبدیل تهدیدهای کسب و کار به فرصت در 15 مهرماه 93 برگزارخواهد شد.

 

اساتید، پژوهشگران و دانشجویان می‌بایست مقالات پژوهشی، ایده‌ها و طرح‌ها، تجارب موفق و مطالعات موردی خود را در محورهای تاثیر رسانه‌های نوشتاری و دیداری در تحقق اهداف سازمانی، کارکرد رسانه‌های اجتماعی در علوم ارتباطات، تاثیر رسانه‌های اجتماعی در بازدهی سازمان، روابط عمومی نوین و رسانه‌های اجتماعی، هوش کسب وکار اجتماعی، پردازش زبان طبیعی و متن‌کاوی، ابزارهای داده‌کاوی در هوش کسب وکار، تحلیل شبکه‌های اجتماعی و هوش کسب وکار، هوش کسب وکار در حوزه‌های روابط عمومی و بازاریابی و تحلیل داده‌های حجیم در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند چکیده و یا اصل مقالات خود را تا تاریخ 22 مرداد ماه سال جاری از طریق وب‌سایت همایش ارسال کنند.

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار