اعطای وام مسکن 100 میلیون تومانی به نخبگان از هفته جاری/ پرداخت سوبسید به معرفی‌شدگان
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان از اغاز اعطای وام مسکن 100 میلیون تومانی نخبگان درهفته جاری خبرداد و گفت: با موافقت رئیس بنیاد 7 درصد سویسید برای سود این وام از سوی بنیاد پرداخت خواهد شد.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
United States of America
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
من یک نخبه علمی هستم اما هرگز به وام مسکن فکر هم نمی کنم این اعطای تسهیلات همه اش تبلیغاتی است. وام با بهره 15 درصد به چه درد می خورد مگر من سرمایه دارم که بتوانم ماهیانه یک میلیون هشتصد هزارتومان قسط بدهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تازه با 100 میلیون در هیچ شهرستانی نمی توان خانه خرید مثلا در کاشان که ماهستیم برای خرید یک آپارتمان 75 متری حداقل باید 150 میلیون هزینه داد.
ناشناس
United States of America
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
با دریافت سوبسید؟ با این سوبسید قسط های یک میلیون هشتصد هزارتومنی می شود یک میلیون و سیصد هزارتومن...
یه نخبه خیلی زرنگ باشه بتونه ماهی 2میلیون در بیاره
پیام
Netherlands
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
ما که دو ساله پیگیری کردیم با همه شرایط هم مشکلی نداریم سند 500 میلیونی می خوان گفتیم باشه ، بازپرداخت هم میکنیم فقط مشکل اینه که یکی یکی زیر حرفاشون زدن حالا هم از کجا معلوم تا بیست سال این 7% ناقابل رو به ما بدن و ما مجبور نشیم 22% سود پرداخت کنیم اگه می خواین کمک کنین لااقل قول الکی ندین یه کاری بکنن ما واقعا 15% سود بدیم به بانک نه اینکه به امید اینکه بنیاد 7% بده یا نده ما رو با بانک طرف حساب قرار بدین واقعا بعد از دو سال اگه نتونم این وام رو بگیرم یه بلایی یا سر خودم میارم یا سر بنیاد شرف داشته باشین ما مثلا مخترع این کشور هستیم گدا که نیستیم
ارسال نظرات