کد خبر:۳۴۹۸۱۲

«ملی شدن» همایش کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار

همایش "کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار" از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به عنوان همایش ملی در حوزه فناوری اطلاعات اعلام شد.
«ملی شدن» همایش کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار

به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، همایش "کاربرد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار" از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور) به عنوان همایش ملی در حوزه فناوری اطلاعات اعلام شد. این همایش با حمایت شورای اطلاع‌رسانی دولت و دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، با حضور اساتید، مدیران، دانشجویان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات 15 مهر ماه در دانشگاه صنعتی‌شریف برگزار می‌شود.

 

طبق اعلام دبیرخانه دائمی این همایش مهلت ارسال چکیده مقالات پایان یافته و تا 10 شهریور ماه سال جاری نتایج داوری اعلام خواهد شد و از نفرات برگزیده برای ارائه مقاله دعوت به عمل می‌آید.

 

تاثیر رسانه‌های نوشتاری و دیداری در تحقق اهداف سازمانی، کارکرد رسانه‌های اجتماعی در علوم ارتباطات، تاثیر رسانه‌های اجتماعی در بازدهی سازمان، روابط عمومی نوین و رسانه‌های اجتماعی، هوش کسب و کار اجتماعی، پردازش زبان طبیعی و متن‌کاوی، ابزارهای داده‌کاوی در هوش کسب و کار، تحلیل شبکه‌های اجتماعی و هوش کسب و کار، هوش کسب و کار در حوزه‌های روابط عمومی و بازاریابی و تحلیل داده‌های حجیم در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از محورهای علمی این همایش است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این همایش ملی اطلاعات لازم را از طریق وب‌سایت همایش دریافت کرده و یا با شماره تلفن ۸۸۵۰۷۵۲۰-۰۲۱ و نشانی الکترونیکی info@socialbi.ir در ارتباط باشند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار