کد خبر:۳۵۲۲۸۰
مدیرعامل شرکت پست به «خبرگزاری دانشجو» خبر داد

امکان تحویل امانات پستی تا ساعت 22 در کشور فراهم شد/ ارائه 100 خدمت نوین در آینده

مدیرعامل شرکت پست از افزایش خدمات نوین پستی تا 100 خدمت در آینده خبر داد و گفت: با تعیین زمان تحویل امانات پستی امکان تحویل بسته‌های پستی تا ساعت 22 امکان پذیر می‌شود.

حسین مهری، مدیرعامل شرکت‌پست در گفتگو با خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، در خصوص جزییات 4 سرویس، 80 خدمت و 2 سامانه یکپارچه پستی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت از "سرویس پست مالی" رونمایی شد که این سرویس با 53 خدمت در 10 واحد پستی راه‌اندازی شده و امیدواریم که تا پایان سال و به تدریج این عدد به 100 واحد پستی برسد.

 

مدیرعامل شرکت‌پست به خدمات سرویس "پست‌نت" اشاره کرد و یادآور شد: سرویس پست‌نت یا خدمات باجه الکترونیک سرویسی است که در 100 واحد پستی راه‌اندازی شده و تا پایان سال تعداد این واحدها نیز ارتقا پیدا خواهد کرد.

 

وی افزود: در سرویس پست‌نت تمامی خدمات اینترنتی و الکترونیکی در 23 خدمت در دفاتر منتخب شرکت پست به مشتریان ارائه می‌شود.

 

مهری سرویس "پس‌کرایه" یا "کرایه در مقصد" را از دیگر سرویس‌های نوین پستی ارائه شده از سوی این شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: در این سرویس دریافت کارمزد پست در مقصد است و توسط گیرنده تعریف می‌شود و با بهره‌برداری از سرویس "پس از کرایه" فرستنده محصولات پستی با مراجعه به باجه‌ها و یا استفاده از سرویس 193 می‌تواند محصولات خود را در اختیار پست قرار داده و درخواست دریافت هزینه پستی از گیرنده را در مقصد اعلام کند.

 

مدیرعامل شرکت‌پست با تاکید براینکه سرویس "پس‌کرایه" در کل کشور راه‌اندازی شده است تاکید کرد: پست امانات، اموال انبوه و خرید و فروش‌های اینترنتی جزو سرویس‌هایی هستند که امکان استفاده از سرویس "پس‌کرایه" را دارند.

 

وی سرویس "تعیین زمان توزیع" را چهارمین سرویس نوین شرکت پست عنوان کرد و توضیح داد: سرویس «تحویل در زمان مشخص» یا تعیین زمان توزیع نیز از دیگر سرویس‌های نوین پستی است که براساس آن در فاز اولیه بهره برداری امکان ثبت کردن زمان توزیع محصولات را در آدرس گیرنده به فرستنده مرسولات پیشتاز می‌دهد و گیرنده مرسوله از زمان توزیع و تحویل مرسوله در زمان تعیین شده مطلع می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت‌پست با اشاره به اینکه این سرویس در فاز اول در مراکز استان‌ها بهراه برداری می‌شود خاطرنشان کرد: فرستنده، مرسولات پیشتاز را براساس محدودیت زمانی گیرنده مشخص کرده و در فاز دوم این خدمت به سایر سرویس‌ها نیز تعمیم یافته و از جمله سرویس‌های سفارسی بسته کوچک و محصولات خرید و فروش اینترنتی را در بر خواهد گرفت.

 

مهری افزود: سرویس "تعیین زمان توزیع" که به تعیین زمان تحویل بسته پستی توسط مشتری اشاره دارد هم‌اکنون تنها برای مورد سرویس پیشتاز قابل اجرا است و به زودی برای سایر سرویس‌ها نیز رونمایی خواهد شد و بعد از ساعات اداری از ساعت 14 تا 18، یک نوبت و در ساعت 18 تا 22 نیز نوبت دوم تحویل بسته‌های پستی در این سرویس است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار