به گزارش گروه علمی "خبرگزاری دانشجو" حسن رضوانی گفت: این الگو با توجه به تجربیات بینالمللی، استخراج نیازمندیها و بررسی نتایج حاصل از چهار دوره ارزیابی، رتبهبندی و انتخاب اپراتورهای برتر حوزه ارتباطی و فناوری اطلاعات در قالب ۸ معیار رهبری و استراتژی، مدیریت منابع انسانی، منابع و مشاركتها، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتریان، نتایج كاركنان، نتایج جامعه و نتایج كلیدی عملكرد و ۲۶ زیر معیار بازنگری و ابلاغ شده است.
معاون نظارت و مقررات سازمان تنظیم مقررات رادیویی با اشاره به آغاز فرایند ارزیابی اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات در دو بخش رگولاتوری و اپراتوری افزود: شركتهای فعال در حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات، پس از پایان آخرین دوره آموزشی در آبان ماه، موظف هستند مطابق با دستورالعمل ارائه شده، گزارشهای خود اظهاری خود را تكمیل كنند.
رضوانی یادآور شد: الگوی جامع ارزیابی، رتبهبندی و انتخاب اپراتورهای برتر برای سرویسهای ارتباطی در پورتال سازمان (منوی معرفی سازمان، معاونت نظارت و اعمال مقررات، دفتر نظارت بر سرویسهای ارتباطی نظارت بر اتصال متقابل و ارزیابی عملكرد) و برای سرویسهای فناوری اطلاعات (منوی معرفی سازمان، معاونت نظارت و اعمال مقررات، دفتر نظارت بر سرویسهای فناوری اطلاعات و درباره ادارهكل) بارگذاری شده است.