کد خبر:۳۵۸۰۸۲

هزینه سالانه تبلیغات دو اپراتور موبایل

اپراتور سوم تلفن‌همراه در سال 92، مبلغ 15275 میلیون ریال بابت تبلیغات هزینه کرده است؛ اپراتور دوم نیز هر سال یک درصد از درآمد خود را صرف تبلیغات می‌کند.

به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، موضوع تبلیغات یکی از فعالیت‌های اصلی اپراتورهای تلفن‌همراه است که معمولا اپراتورها در شروع فعالیت خود، توجه بسیاری را به این موضوع معطوف می‌کنند.

 

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، اپراتور سوم تلفن‌همراه در سال 92، مبلغ 15275 میلیون ریال (بیش از 1.5 میلیارد تومان) بابت تبلیغات هزینه کرده است.

 

رایتل در سال گذشته 9275 میلیون ریال بابت تبلیغات به صدا و سیما، مبلغ 4000 میلیون ریال به یک شرکت تبلیغاتی و مبلغ 2000 میلیون ریال به شرکت تبلیغاتی دیگری پرداخت کرده است.

 

از سوی دیگر پیش از این نیز مدیرعامل اپراتور دوم تلفن ‌همراه گفته بود: این اپراتور سالانه کمتر از یک درصد از درآمد خود را صرف تبلیغات می‌کند.

 

وی این رقم را در سال 92، معادل 25 میلیارد تومان عنوان کرده بود.

 

البته رقم‌های دیگری نیز بابت هزینه تبلیغات اپراتورهای موبایل در سال اعلام می‌شود که بسیار با رقم‌های اعلامی رسمی فاصله دارد اما از سوی اپراتورها به تایید نرسیده است.

 

اپراتور اول موبایل تا کنون رقمی بابت هزینه تبلیغات خود اعلام نکرده است.


منبع: خبرگزاري فارس
 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار