کد خبر:۳۵۹۵۵۵

آغاز نمایشگاه کار با هدف ارائه فرصت‌های جدید شغلی

چهارمین نمایشگاه کار با هدف ایجاد زمینه اشتغال و در اختیار گذاشتن فرصت‌های شغلی برای دانشگاهیان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه اشتغال« خبرگزاری دانشجو»، چهارمین نمایشگاه کار با هدف آشنایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جدید دانشگاهی با فرصت‌های جدید شغلی و امکان استخدام برای شرکت‌های دولتی و خصوصی، صبح امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

امسال چهارمین دوره این نمایشگاه با هدف رویارویی مستقیم صنعت و دانشگاه، معرفی سازمان‌ها و مجموعه‌های مرتبط با رشته‌های تحصیلی و آشنا شدن دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با فرصت‌های شغلی موجود در جامعه برگزار می‌شود.

محمد شریف‌خانی در این باره گفت: در سه دوره گذشته برگزاری این نمایشگاه یک‌هزار نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از طریق برگزاری این نمایشگاه وارد بازار کار شدند و این تجربه بسیار خوبی از برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها به شمار می‌رود.

دبیر نمایشگاه کار افزود: در نمایشگاه امسال 45 شرکت خصوصی و دولتی حضور دارند که حدود نیمی از فرصت‌های شغلی ارائه شده در نمایشگاه مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی گفت: همچنین در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی با موضوع روانشناسی شغل و نکات اساسی در مصاحبه‌های شغلی و موارد مرتبط با اشتغال برگزار می‌شود.

شریف‌خانی تصریح کرد: خط‌مشی این برنامه بر رویکردی استوار است که براساس آن به مؤثرترین و پرمنفعت‌ترین شکل از فرایند استخدام و به کارگیری نیروی انسانی تبدیل شود.

وی ادامه داد: هر شرکت یا سازمانی نیاز دارد کارکنان خود را با شرایط لازم به کارگیری کند و این نمایشگاه براساس خط‌مشی خود این شرایط را برای کارفرمایان ایجاد می‌کند.

به گزارش فارس، نمایشگاه کار که از صبح امروز آغاز شده با استقبال دانشجویان مواجه شده و در این نمایشگاه شرکت‌های بزرگ کشور نظیر یک شرکت خودروسازی، بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، یک شرکت داروسازی و برخی از شرکت‌های بزرگ صنعتی به چشم می‌خورد.

چهارمین نمایشگاه کار از امروز تا 9 مهرماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شریف پذیرای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی خواهد بود.

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار