کد خبر:۳۷۱۳۷۸

آغاز ثبت نام بیستمین نمایشگاه الکامپ

ثبـت نام از متقاضيان شرکت در بیستمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (ایران الکامپ) 2014 آغاز شد.

به گزارش خبرنگار علمی "خبرگزاری دانشجو"، ثبـت نام از متقاضيان شرکت در بیستمین نمایشگاه الکامپ در حالی آغاز شده است که شرکت‌های فعال در حوزه‌های محتوایی مبتنی بر خدمات ارزش افزوده، برنامه‌های کاربردی رسانه‌های هوشمند و همراه، رسانه‌های برخط، سخت افزار و نرم افزار‌های رایانه‌ای، رسانه‌های دیجیتال، سخت افزار و خدمات الکترونیک می‌توانند جهت حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک کامپیوتر و تجارت الکترونیکی- ایران الکامپ 2014- به سایت الکامپ بیستم مراجعه و ثبت نام کنند.

 

بخش‌های بیستمین نمایشگاه الکامپ شامل نرم افزار، نرم افزار‌های تلفن همراه، نرم افزار‌های اداری و مالی، نشر دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، آنتی ویروس‌ها، خدمات الکترونیک، تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، فروشگاه الکترونیک، سیستم‌های حفاظتی، سیستم‌های امنیتی، سیستم‌های مکان‌یابی و شناسایی رادیویی، شبکه و زیرساخت، سرویس دهندگان اینترنتی، مراکز داده، سخت افزار، ماشین‌های اداری، نمایشگرها، بردهای هوشمند، چاپگرها، تجهیزات صوتی و تصویری، لوازم جانبی، تلفن همراه هوشمند، تبلت، لپ تاپ، نوت بوک و آموزشگاه‌های رایانه‌ای هستند.

 

كليه فعالان حوزه‌هاي فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال جهت مشاركت حداكثري در برگزاري هر چه با شكوه‌تر اين رويداد ملي مي‌توانند با دبيرخانه مجمع تشكل‌هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران به شماره‌های 88175819 و 88175827 تماس بگیرند.

 

برگزاری بیستمین نمایشگاه الکامپ به مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور وابسته به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و اتحادیه فناوران رایانه واگذار شده است.

 

بیستمین نمایشگاه الکامپ 16 تا 19 آذر ماه 93 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار