کد خبر:۳۷۴۰۵۰
روی خط الکامپ- ۹

نماینده جیتکس: الکامپ باید رویکرد بین‌المللی‌تری پیدا کند

نماینده سازمان تجارت جهانی دبی گفت: اگر من مسئول برگزاری الکامپ بودم به یقین رویکرد تجاری‌تری برای آن در نظر می‌گرفتم و تلاش می‌کردم تا رویکرد بین‌المللی‌تری بدان ببخشم تا از سطح داخلی به سطح بین‌المللی ارتقاء یابد.

به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، بلال الرئیس، نماینده سازمان تجارت جهانی امارات متحده عربی که به منظور بازدید از نمایشگاه الکامپ در تهران حضور دارد با اشاره به تفاوت‌های جیتکس امارات و الکامپ خاطرنشان کرد: جیتکس امارات B TO B است بدین معنا که شرکت‌ها برای مذاکره و گسترش همکاری‌های تجاری در آن حضور می‌یابند در حالی که نمایشگاه الکامپ B TO C است بدین معنا که شرکت‌ها برای نمایش به مردم در آن حضور دارند.

 

نماینده سازمان تجارت جهانی امارات متحده عربی ادامه داد: نمایشگاه جیتکس برای 35 سال به طور مداوم برگزار و بسیار شناخته شده است و به ویژه در منطقه به خوبی جای خود را پیدا کرده است.

 

الرئیس افزود: اگر من مسئول برگزاری الکامپ بودم به یقین رویکرد تجاری‌تری برای آن در نظر می‌گرفتم و شیوه آن را از  بدین معنا که شیوه آن را از B TO C به B TO B تغییر می‌دادم و نیز تلاش می‌کردم تا رویکرد بین‌المللی‌تری بدان ببخشم تا از سطح داخلی به سطح بین‌المللی ارتقاء یابد.

 

نماینده سازمان تجارت جهانی امارات متحده عربی ادامه داد: با توجه به استعدادهایی که در این نمایشگاه می‌بینم الکامپ بیستم به راحتی می‌تواند در سطح جهانی بروز و ظهور پیدا کند.

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار