به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، بلال الرئیس، نماینده سازمان تجارت جهانی امارات متحده عربی که به منظور بازدید از نمایشگاه الکامپ در تهران حضور دارد با اشاره به تفاوتهای جیتکس امارات و الکامپ خاطرنشان کرد: جیتکس امارات B TO B است بدین معنا که شرکتها برای مذاکره و گسترش همکاریهای تجاری در آن حضور مییابند در حالی که نمایشگاه الکامپ B TO C است بدین معنا که شرکتها برای نمایش به مردم در آن حضور دارند.
نماینده سازمان تجارت جهانی امارات متحده عربی ادامه داد: نمایشگاه جیتکس برای 35 سال به طور مداوم برگزار و بسیار شناخته شده است و به ویژه در منطقه به خوبی جای خود را پیدا کرده است.
الرئیس افزود: اگر من مسئول برگزاری الکامپ بودم به یقین رویکرد تجاریتری برای آن در نظر میگرفتم و شیوه آن را از بدین معنا که شیوه آن را از B TO C به B TO B تغییر میدادم و نیز تلاش میکردم تا رویکرد بینالمللیتری بدان ببخشم تا از سطح داخلی به سطح بینالمللی ارتقاء یابد.
نماینده سازمان تجارت جهانی امارات متحده عربی ادامه داد: با توجه به استعدادهایی که در این نمایشگاه میبینم الکامپ بیستم به راحتی میتواند در سطح جهانی بروز و ظهور پیدا کند.