تشکر وقیحانه داعش ایرانی از داعش عراقی/طرح ضدایرانی سنای آمریکا نهایی شد/خبری درباره ظریف/ یارانه هفت گروه حذف خواهد شد؟
«خواندنی ترین اخبار فضای مجازی»
گروگانگیری ۲۴ هزاردلاری در مشهد، اولین گوشی‌ اسلامی در روسیه و... از اهم اخبار متنوع منتشر شده در فضای مجازی طی امروز هستند.
تعداد نظرات: ۳
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
حالا میفهمم که علی از دست جاهلان و خناسان و خشک مغزهای زمانش چه خون دلها که نخورده.این احمقهایی که از شهادت نوروزی اینطور خوشحال شدند یا از نسل یزید هستند و یا از نسل همانهایی هستند که جواب سلام علی‌علیه‌السلام را نمیدادن.خدایا عاقبتمون رو بخیر کن.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
سلام لازم بود این خبرگزاری خبر داعش ایرانی رو روی صفحه جدا و کامل تر میزاشت تا بچه های 9 دی هم نظراتشون رو جدا گانه و خاص مطلب میزاشتند:
شهادت این شیر حزب اللهی مبارک خودش و خانواده ایشون.
این به خاطر اینه که دوستان داعشی ایرانی اصلا نمیدونن اهل بیت و حفاظت از حریم اهل بیت یعنی چی روز عاشورای 88 این رو ثابت کردند. خداوند ان شاله همه ما رو در جمع دوستان شهید مدافع حرم در کنار ائمه محشور بفرماید.
شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می گیرند.
داعش ایرانی به گوش باش اگر به فکر اینی ولایت و بچه های ولایی رهبر و دینشون رو کنار می گزارند تا شما هر چه می خواهید بکنید کور توجه کن کور خوندی.
شهادت مبارک
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
امیدوارم همه ی کسانی که آرزوی نابودی ما رو دارن هر چه سریع تر با حضور امام زمان و همکاری ما نابود بشن هر که با آل علی در افتاد ور افتاد
ارسال نظرات
captcha