به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، همراه اول در چند روز گذشته با ارسال پیامکی به مشترکان خود از اختلالات به وجود آمده این اپراتور در ماههای اخیر عذرخواهی کرد.
در این پیامک آمده است: «مشترک گرامی شبکه همراه اول در حال ارتقا به نسلهای 3 و 4 است. قدردان صبر و شکیبایی شما بابت مشکلات مقطعی شبکه هستیم».
اگرچه اقدام اپراتور اول در عذرخواهی از مشترکان اقدام خوب و قابل تقدیری است اما انتظار میرفت این اپراتور خیلی زودتر از این مشترکان خود را در جریان اختلالات اخیر خود قرار میداد و از آنها عذرخواهی میکرد.
در ماههای اخیر و با راهاندازی نسل سوم خدمات ارتباطی و رومینگ ملی، همراه اول اختلالات متعددی در شبکه ارتباطی خود داشت که موجب نارضایتی مشترکان این اپراتور را فراهم آورد و همواره مسئولان اجرایی ارتقا شبکه به نسلهای جدید را دلیل این اختلالات عنوان میکردند.
انتظار میرود با نردیک شدن به روزهای آغازین بهمن ماه و پایان مهلت تکمیا شکه روممینگ ملی در 12 بهمن ماه پرونده اختلالات خطوط ارتباطی اپراتورها به ویژه همراه اول نیز بسته شود.