تشخیص محتوای خوب و بد در ارتباطات رمز شده وایبر و واتس اپ ممکن نیست
گزارش بسیج دانشگاه‌های تهران درباره شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه
براساس گزارش مؤسسه آمریکائی EFF، ارتباطات اکثریت شبکه‌های اجتماعی موبایلی از جمله وایبر، واتس اپ، اینستاگرام و تلگرام به صورت رمز شده با سرورهای این نرم‌افزارها انجام می‌شود و بدین صورت، محتوای تبادل شده برای مخابرات اصلا قابل مشاهده نیست که بخواهد خوب و بد آن را تشخیص دهد.
تعداد نظرات: ۴
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
حرف حساب جواب نداره
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
با سلام
بنده یک از مخالفین سرسخت استفاده از این شبکه‌های به ظاهر اجتماعی موبایل و در حقیقت جاسوسی هستم ولی تا آنجایی که در زمینه رشته تحصیلی خودم هست، شبکه‌هایی مثل وایبر(اسرائیلی) به شدت مشکل امنیتی دارد و رمزنگاری آن‌ها ضعیف است.
کاش لینک این مطلب را که به نقل از آن نوشته اید قرار می دادید،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
من فکر می کنم اعتماد ملی به نرم افزارهای داخلی به جهت سوءاستفاده های احتمالی در بحرانها، از بین رفته و مردم با توجه به این که اسرائیل و آمریکا هیچ نکته قابل ملاحظه ای از مکالماتشان بدست نخواهندآورد، ترجیح می دهند از نرم افزار خارجی استفاده کنند و اسرار مالی و خانوادگی و شغلی و تحصیلی خود را در اختیار سازمانهای داخلی قرار ندهند.
باقرخان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
شما بچه کجایی! که اینقدر باحال حرف میزنی!
نکنه تا حالا کاری کردی یا حرفی زدی که بیان بگیرن ببرن نشونت بدن!
عزیز من اگه اطلاعات شما به فرض در اختیار یکی از سازمان های ایرانی قرار بگیره نهایتاً شاید برای یک شخص متخلف خطر داشته باشه، ولی شما حسابش رو کن اگه همه بخوان از نرم افزارهای خارجی استفاده کنن، آمار و اطلاعات اکثر مردم دست اونوری ها میوفته و خطر برای همه مردمه نه فقط یک نفر.
ارسال نظرات