به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، شرکت مخابرات استان تهران از پاسخگویی آنلاین سامانه 2020 تا پایان سال خبر داد. این سامانه پاسخگوی مشترکان و ارائه خدمات پس از فروش در حوزه اینترنت پرسرعت است.
غلامرضا شیدایی، نائب رئیس شرکت مخابرات استان تهران در این باره گفت: تجربه موفقیت آمیز پاسخگویی و پشتیبانی از مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان تهران در استان البرز و همچنین تجربه سرعت رفع خرابی از طریق شماره تلفن ۱۷ که قریب به ۸ میلیون مشترک را پشتیبانی میکند، موجب شد مسئولیت نظارت و مدیریت مراکز پاسخگویی ۲۰۲۰ نیز بر عهده کارکنان شرکت مخابرات استان تهران قرار گیرد.
وی افزود: تمرکز زدایی مراکز پاسخگویی، بهبود نظارت و مدیریت بهتر و افزایش حداکثری رضایت مشتریان از مهمترین اهداف تغییرات انجام گرفته در نحوه اداره مراکز پاسخگویی به مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان است.
شیدایی با بیان اینکه ۸۰ درصد این تغییرات انجام و ۲۰ درصد باقیمانده تا یک ماه آینده انجام می شود، اظهار امیدواری کرد: میانگین زمان پاسخگویی توسط مراکز پشتیبانی ۲۰۲۰ به کمتر از یک دقیقه برسد و تا پایان سال جاری شاهد پاسخگویی آنلاین ۲۰۲۰ باشیم.
پیش از این پاسخگویی به مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات تهران برعهده شرکت خدمات اول مخابرات بود که هم اکنون تنها تامین نیروی انسانی مورد نظر، بر عهده این شرکت اصست و مدیریت و پاسخگویی و پشتیبانی بر عهده شرکت مخابرات تهران خواهد بود.