استقبال سرد از خرید سربازی
روز از آغاز ثبت‌نام برای خرید سربازی می‌گذرد، اما در حالی که انتظار می‌رفت تعداد قابل توجهی از جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری مشمولانی که شرایط خرید سربازی را دارند برای این کار پیشقدم شوند، تا دیروز فقط اطلاعات۸۰ هزار نفر از افراد در دفا‌تر پلیس‌+۱۰ به ثبت رسیده است، این درحالی است که اگر روند ثبت‌نام به همین شکل ادامه پیدا کند در خوشبینانه‌ترین حالت تا پایان زمان ثبت‌نام این آمار به ۲۰۰ هزار نفر خواهد رسید. در نتیجه شاید می‌توان نتیجه گرفت شرایط در نظر گرفته شده برای حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر نامناسب است.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
سلام
اشتباه نکنید. مجلس و دولت هم تعداد خرید را حدود 200 هزار نفر پیش بینی کرده اند. چون درامد پیش بینی شده هم 300 میلیارد تومان است.
اگر به طور متوسط هر نفر حدود 15 میلیون تومان پرداخت کند و 200 هزار نفر هم بخرند، همان 300 میلیارد تومان خواهد شد.
از ایتدا هم مشخص بود که تعداد زیادی استقبال نخواهند کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
وقتی نرخ های تعیین شده یه این سنگینی است معلوم است که اینگونه می شود وقتی فردی نمی تواند 10 میلیون هم جور کند چطور 30 میلیون بپردازد ریشه این مسئله در این تبصر 10 درصد به ازای هر سال است که نرخ ها را دو برابر می کند امیدوارم مجلسی ها و دولت فقط برای متمولین قانون درست نکنند به ما بدبخت بیچاره ها هم فکر کنند.
مهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
اصل کار غلطه هرکی نرفته یا غیبت کرده باید تاوانش را بدهد چرا قانون باید با یه سری تعارف داشته باشد فقط در صورتی این طرح درسته که این پولی که الان دریافت می شو از غایبین به اونایی که سر موقع رفتن پرداخت شود ولا غیر
ارسال نظرات
captcha