بسیج دانشجویی هیچ گونه تجمعی فردا(سه شنبه) در تهران نخواهد داشت
در پی عدم صدور مجوز تجمع :
در پی در پی عدم صدور مجوز تجمع در برابر سفارت عربستان، بسیج دانشجویی فردا سه شنبه ۱۸فروردین هیچ تجمعی در تهران نخواهد داشت.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
United States of America
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
خودتون هم میرید توی صحرای محشر جواب خدا رو میدید که حتی محکوم هم نکردید چون مجوز ندادن بهتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
سلام علیکم ضمن سلام و خسته نباشید به تیم مذاکره کننده هسته ای که با تمام قوا در خدمت ملت و انقلاب اسلامی هستند لکن همانگونه که می دانید بیانیه لوزان سراسر ابهام و امتیاز دهی به دشمنان طرف مذاکره است .قطعا مذاکره و معامله با دشمن دیرینه و قسم خورده اسلام با مذاکره و معامله با سایرین تفاوت های اساسی دارد در اولی اصل بر هوشمندی و ذکاوت است و در دومی اصل بر اعتماد و سخاوت . لکن دربیانیه لوزان بیشتر به نظر میرسد اعتماد و سخاوتمندی بیشتر مطرح است ولی این به معنای هوشمندانه عمل نکردن نیست بلکه انتظار بیشتری میرود تا آیندگان در تاریخ راجع به مذاکره کنندگان و مسئولین و این توافق به چشم قرارداد ترکمنچای و شاید بدتر از آن نگاه نکنند. وتاریخ انقلاب را همچنان برگ زرین نگاه داریم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
ادامه نظر قبلی : طبق مصاحبه وزیر اقتصاد ساده انگارانه است که ما فکر کنیم با فرض برداشته شدن همه تحریم ها که البته همه می دانیم فرض محال است مشکلات اقتصادی مملکت حل نخواهد شد که این بر خلاف آنچه است که از زمان تبلیغات انتخاباتی تا کنون گفته شده حرف من این است اگر این گونه است که هست پس این همه صرف زمان و انرژی و نیروی انسانی و تفکر و اندیشه تحمل فشار در مذاکرات که احتمال لغو تحریم ها درآن تقریبا صفر است و اگر هم تحریم هالغو شود به گفته خودتان تغییرچندانی در اقتصاد کشور ایجاد نمی شود پس آیا بهتر نیست به جای امضای چنین توافقی که تبعات سنگین و بی حاصلی دارد وشاید وضع بدتر هم بشود این هوشمندی ذکاوت انرژی سخاوت و اعتماد در داخل کشور هزینه شود و در این صورت قطعا نتیجه بهتری خواهیم گرفت و سربلند
ارسال نظرات
captcha