آقای رفسنجانی؛ به خاطر خودتان بس کنید لطفا!
نقد اظهارات هاشمی؛
کماکان برای شما دل‌نگرانیم. برای شما که از استوانه‌های نظام هستید و دربخش‌هایی از تاریخ انقلاب نام شما ثبت شده است. متاسفیم که علی‌رغم باتجربه‌تر شدن، سخنانی را بر زبان می‌آورید که...
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
قشنگ و فصیح...درود
مطیع رهبر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
بسیار عالی بود امیدوارم این نقدها به گوش همه ساکتین فتنه برسد و همه بدانند که چه ظلم بزرگی این آقایان به اصطلاح خواص در حق این مردم و رهبری عزیز روا داشته و می کنند.
والعاقبه للمتقین.
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
دست نگارنده درد نکنه. هر چند گوش شنوایی در کار نیست اما من حالم جا اومد.
فاطیما پرتو
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
باسلام
ممنون. واقعا خوب بود. این مطالب حرف دل خیلی ها از جمله خود بنده است. دست نگارنده این مقاله درد نکند، دست مریزاد. امیدوارم با این سعه صدری که آقایان دارند!! برای تان مشکل ایجاد نکنند.
دلواپس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
به جناب ایشان عرض میشود که کل خاطرات خود را به صورت یکجا منتشر فرمایند تا این شائبه که این خاطرات بر حسب نیاز و مورد کاربری اختراع و ابداع میشود ،از بین برود.خدا عاقبت همه را ختم به خیر فرماید.
دورنما
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
خوب ایشون توی موقعیت خوبی نیستن، ببینید ما وقتی فضای سیاسی رو برای برونرفت کسی آمده نمی کنیم و حمله میکنیم باید شاهد عکس العمل باشیم. توی کل دنیا وقتی جبهه تای یا شخص سیاسی شکست سیاسی میخوره و از محبوبیت میافته به راحتی به زندگی عادیش بر مگیرده، ما باید ثبات سیاسی در کشور رو اجرا کنیم نه شقه کردن رو. اینطوری مردم چند گروه میشن. این دیگه اسمش نقد نیست داریم همو خراب میکنیم. با شعار صحیح ملاک زمان حال افراد است باید قضاوت کرد و اصلاح کرد نه جنگ در درون.
ارسال نظرات
captcha