خدا نکنه رهبرم یه چیزی ازم بخواد.................چشمای هر چی سعودی در میارم میزارم کف دستاشون/////آقاجانم سید من ...سرور من ....سربازت آماده است....جونم فدای سید علی حسینی خامنه ای....................
سلام. الآن دقیقا مصداق این آیه شریفه " تعز من تشاء و تذل من تشاء" در این زمانه به رخ جهانیان کشیده شده و ان شاءالله این آیه شریفه " ونرید ان من علی الذین الستضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین " نیز به حقیقت می پیوندد و آن روز ، هنگام رسوایی ایادی شیطان ، و سربازان سر سپرده ابلیس است . مستضعفین عالم بدانند برای رسیدن به حق و اثبات حقانیت باید خون داد .والان میبینید که خون حق مستضعفین عالم توسط شقی ترین افراد حیوان صفت به روی زمین میریزد ... به امید اینکه دولت مردان ما هم به خیل عظیم انقلابیون ضد اآل منحوس سعود بپیوندد . و به امید ذلت روز افزون و نابودی آل سعود کثیف و روسای آن ... عجل لولیک الفرج
این خیلی عالیه ولی باید مراقب باشیم شیطان بزرگ با این ترفندها که تونسته سعودی ها رو گول بزنه کشورهای جهان اسلام رو گول نزنه تا با هم درگیر شن و اونها بشینن و برداشت کنن. لطفا مراقب باشیم. جواب ااهانتشون رو باید بدن ولی ما هم باید مراقب اطرافمون باشیم تا با طناب پوسیده وارد گود نشیم..
مرگ بر آل سعود