متوسط درآمد پزشکان ایرانی اعلام شد
قائم مقام وزیر بهداشت گفت: با هر گونه افراط و تفریط در مورد تعرفه‌های پزشکی مخالفیم، در زمان حاضر متوسط کل درآمد یک پزشک متخصص در ایران ۱۲.۵ تا ۱۲.۷ میلیون تومان و متوسط کل درآمد یک پرستار حدود ۲.۴ میلیون تومان است.
تعداد نظرات: ۴۹
ناشناس
Kazakhstan
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
به نظر خودتون این ارقامی که ارائه میکنید واقعی است ؟همه ما با این مسائل سروکار داریم و صدرصد بیش از این درآمد این قشر از جامعه است و این اعداد کاملا غیرواقعی است.
دكتر حواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
هركس يه دانشجوي پزشكي تو فاميلشون داشته باشه و ببينه جوونيش تو كتابخونه و بيمارستان ميگذره از درآمد پزشك چيزي نميگه.پزشك در همه جوامع محترم است و بالاترين شان اجتماعي رو داره ولي اينجا دارن جو رو برعكس ميكنن.
من
Germany
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
لطف کنید جو ندید ،‌کی گفته بالاترین شان اجتماعیو دارن؟؟؟؟؟ کیه که داره از مملکت محافظت میکنه؟ کیه که داره مملکتو اباد میکنه ؟کیه که داره امنیتو تو جامعه برقرار میکنه؟ کیه که داره نیروهای جامعه رو تربیت میکنه ؟ دکتر؟ متخصص؟
نخیر ، این خبرانیست . هر کسی خدمتی بکنه به کشورش ، اون شغل ارزش اجتماعی داره.
این حرف مال قدیماست که مردم از پیشرفت و تکنولوژی سر در نمی اوردن و بالاترین پیشرفتشون درس خوندن تو پزشکی بود .
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
داداش فک کنم اصلا کشور های خارجی و دانشگاه های خارجی رو نمیشناسی اینجوری نظر میدی فقط یه جوستجوی ساده بکنی میبینی توی همه ی کشورهای پیشرفته مهندسی جایگاه اول رو داره حالا نمیدونم تو ایران چی شده دکتری شده افتخار و غرور؟
تو سایر کشور ها نابغه هاشون میرن بسمت پزشکی یا مهندسی؟
تازه چه مهندس باشی چه دکتر علم فقط ملاک برتری نیست.
بهروز
Germany
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
به هر حال وقتي منبع آمار مشخص نباشه ، هر چيزي ميشه گفت
ولي يه چيز هايي به صورت كلي ديده ميشه و بر اساس آن فضاوت عمومي شكل ميگيره : مثلا وضعيت غالب معلمين جالب نيست ، وضعيت غالب كاركنان فلان سازمان در كل بد نبست و وضعيت غالب پزشكان حاكي از پولداري و دارايي است.
علی
United States of America
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
برید مطب یه متخصص پوست که هر کی نمیره متوسط درامدش تو ماه ۳۰ میلیون تومنه تازه اگه هیات علمی باشه که به ۴۰ میلیون میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
دکتر 5 لیز روزانه انجام میده یک میلون و پانصد بدوم 40-50 بیماری با ویزیت بیست و شش هزارتومانی یک و دویست ویزیت روزانه
سعید
Netherlands
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
وقعا متاسفم .مسوولان وزارت بهداشت پزشکند وطبیعتا از هم صنفی های خودشون دفاع میکنن.اما واقعیت تبعیذ وفاصله بسیار زیاد بین تمام اقشار جامعه وپزشکان هست. در حالی که مالیات رو هم دور میزنن
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
اونوقت متوسط درآمد یه کارگر آمریکایی و ایرانی چقدره. ؟ ضمن اینکه تموم متخصصینی که من می شناسم از 13 میلیون بیشتره،تازه شو مریضا رو دوتا دوتا ویزیت می کنن...!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
ازقبل هم مشخص بود همه میدانندکه هر
هزینه درمان وحتی یک معاینه ساده در اروپا یا آمریکا شاید 10برابر ایرانست هرچقدر هم مالیات وغیره کم شود درآمد پزشکان خارجی خیلی بیشتر از ایرانی هاست اگر سختگیزیها ی کشورهای اروپایی
آمریکایی برای پذیرش پزشکان خارجی نبود همه از ایران مهاجرت میکردند ومی رفتند
sasan
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
این حرفهای دروغ چیه؟ متوسط درآمد پزشکان ایرانی(چه متخصص چه عمومی) 8 برابر درآمد پزشکان آمریکایی هست. برید در نشریات معتبر امریکایی یه سرچی بکنید بعد حرف بزنید.
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
آقای قائم مقام مردم را بی اطلاع فرض کرده اید؟ درآمد یک پزشک متخصص با ۱۰ سال سابقه طبابت تا ۳۰ میلیون هم باشه باعث تعجب همکاراش نمیشه
حسنی
Saudi Arabia
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
سلام.
داستان درآمد پزشکان هم مثل خیلی خبرها در شبکه های اجتماعی شده که بی سند و گاهی صرف اینکه همه چی دان هستیم راجع به همه چیز نظری می دهیم. اما علم واقعی بر پایه تجربه و آمار است و همچنین هیچگاه نباید استثناعات ملاک عمل و تصمیم گیری قرار گیرند. وگرنه با عصر جاهلیت تفاوتی نخواهد بود که گروهی بر مبنای سود شخصی یا ... اطلاعات نادرست ارائه و از جو احساسی ایجاد شده برداشت خود را می کرده اند.
متاسفانه در خیلی موارد این اتفاقات پیش می آید و اگر در این بین ظلمی روا شود حتی اگر با انتقال و نشر یک پیام که به ما رسیده (بدون بررسی صحت آن) اقدام کرده باشیم در برابر آن مسئول خواهیم بود.
برادر کوچک شما: حسنی
مصطفي
Sweden
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
جناب قائم مقام ! حقوق پزشك امريكايي ٢٣٠ هزار دلار در سال هست نه در ماه!!!!!
آقایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
با سلام فکر کنم گذرتون به بیمارستان-مطب-مراکز درمانی نیفتاده تا بدونید چه درامدی دارند دکترها خیلی درآمدشان بیشتر از اینهاست.
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
مردم تفاوت نجومی در امد متخصصان و پرستاران را خوب میدانند و چنین اظهارات خنده داری واقعیت را عوض نمی کند.البته وقتی همه مقامات وزارتخانه پزشک باشند این حرفها طبیعی به نظر میرسد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
با اعلام کتاب تعرفه گذاری دربیمارستانهای دولتی چیزی بعنوان هتلینگ مطرح است یعنی اگر پزشک متخصص شب در بیمارستان حضورداشته باشد، شبی ۶۰۰هزارتومان بابت یک شب حضور بهش می دهند فقط حضور حالا عمل ها وکارهای دیگرس که انجام می‌دهد بماند بعد ویزیت هرپزشک ۲۵ هارتومان است ایا به نظرتان درهرمطب چند مریض وجود دارد؟
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
دروغ که حناق نیست.دروغگو هم دشمن خدا به حساب نمیاد
پزشک
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
با سلام شما چرا درامد یک پزشک را با درامد پرستار مقایسه میکنید پرستار اگر با درامد پزشک مشکل دارد اگر متواند برود پزشکی بخواند تادرامد پزشکی داشته باشد اگر قانع شدید دیگر درامد پزشک را با درامد پرستار مقایسه نکنید
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
خدایا به همه ما جنبه عنایت بفرما
عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
واقعا که عجب استدلالی!!! اگر می تواند برود پزشکی بخونه؟ یعنی اگه یکی آی کیو بالایی نداشت و رشته دانشگاهی پردرآمدی نخوند، بدبخته دیگه!!! خداروشکر که روزی دست خداست نه دست این بنده های مغرور!!!
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
کسی نگفت پرستار بیشتر از پزشک بگیره که شما میخوای جاهاشون رو باهم عوض بکنی ، مساله اینه درآمدشون که تناسب درستی نداره
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
پزشك محترم نوش جانت گواراي وجودت باشه اگر مسولين محترم تورم را مهار ميكردن و نظام پزشكي قدرتمند شما نبود تفاوت از زمين تا آسمان نبود مگر پزشكهاي دهه 50 و 60 پزشك نبودند ايا درست خوانتر نبودند ايا تعهد كاريشان عاليتر نبود افسوس افسوس افسوس
من
Germany
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
آقا ، اصلا بیخیال پرستار ، بیا پزشکی و با مهندسی مقایسه کن ، دیگه یه مهندس یک چندم این حقوقو درامد نداره !!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
کلا درآمد پزشکان بالاست همین هم باعث شده که این بخش مهم از. جامعه به صورت یک بنگاه اقتصادی شود و افراد به هوس پول و درامد بالا وارد این حوزه شونمدرک بگیرند و پول دراورند ما همین بلا را به شکل متفاوتی سر سیستم آموزشی مان در آوردیم و عموما افراد اکنون فقط برای امرار معاش وارد سیستم آموزشی میشوند
ناشناس
Canada
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
ضمن تشكر از شفاف سازى دكتر حريرچى، به عنوان يك پزشك متخصص شاغل در مناطق محروم اضافه ميكنم كه وزارت بهداشت از مهر ماه ٩٣ تا امروز هنوز حقوق و كاركرد پزشكان را تسويه ننموده اند. اى كاش مردم از همه چيز بطور كامل مطلع ميشدند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
بخدا25 سال است معلمم خانه ندارم بادوتابچه عین دسته گل به کی بگویم کودلسوز کوگوش شنوا.
شناگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
حالا این همه معلم میگن حقوقمون کمه یکی از این مسئولین یک قدمی بر نمیداره که میانگین حقوقشون ۱۵۰۰یک ملیون و پانصد هزارتومن هست کسی ککش هم نمیگزه حالا که رسید به پزشکها این همه مسئول پیدا شد که نه کم میگیرن
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
معلما به نسبت ساعات کاری شون حقوق میگیرن. شما نگاه کنین مثلا یه معلم دبیرستانی چند ساعت تو هفته کار میکنه. اونوقت توقع حقوق بالا داشته باشید.
زیر پاتون رو هم نگاه کنید بد نیست
Netherlands
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
خوب ملت ما کارگرهای ساختمانی بیچاره چی کار کنیم که حقوقمون فقط واسه بقا کفایت میکنه.ما تو جامعه شانیت انسانی نداریم.از هیچ پوشش بیمه ای بهره مند نیستیم.خوب نتیجه ما زیر زیر خط فقر هستیم!!!!ولی مثل این معلمها و پزشکها غر نمیزنیم.ان شا لله زندگی ما نصیبشون نشه!!!!!!به تلاش بعضی ها بی احترامی نشه !حالا درس نخوندیم گناه که نکردیم چرا شان انسان رو به پولش میبینید؟؟مگه شان انسانها به تقوا نیست؟؟؟؟
محتسب
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
12.5میلیون در روز یا در ماه؟آقا واقع بین باشید یک عمل 2 ساعته فک و صورت حداقل 5 میلیون برای پزشک درآمد ایجاد می کند بیماران هم که در نوبت هستند این فقط یک مثال است و منظور بنده ابدا متوجه متخصصان خاصی نیست بنده سعی کردم کمترین مورد را ذکر کنم در کشور ما مشاغل بسیاری وجود دارند که در پس وجود اتحادیه های صنفی به ظاهر موجه جلوه می نمایند ولی در واقع پوست مردم را می کنند مانند آرایشگر ها (سلمانی ها) بعنوان مثال اگر یک آرایشگر تنها در روز 40 مشتری داشته باشد و میانگین دریافتی از هر مشتری 15 هزار تومان باشد درآمد او در ماه بالغ بر 18 میلیون تومان است که البته این موضوع با حمایت اتحادیه انجام می شود و همه مردم بخوبی این موضوع را شاهد هستند.مردم خواهان احقاق حق در مقابل همه صنوف هستند
کارمند قرار دادی موقت
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
با سلام
من کارمند قرار داد مستقیم مدت موقت شرکت نفت هستم لطف کنید یه سر هم به فیش حقوقی این رسمی های شرکت نفت با ما کنید تا بدونید تفاوت حقوق چقدر است ۱۰ سال دارم کار میکنم در این گرما و شرجی منطقه جنوب کشور جزیره خارگ هنوز نتونستم خونه و ماشین و حتی یکبار خانمم و بچه هام را یه مسافرت تا شیراز ببرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
در قديم حرفه پزشكي نه براي درآمد زايي بوده بلكه فقط براي نوعدوستي بوده و حالا اين حرفه منبع درآمد زايي بالا براي افراد شده است و اصولادرآمد پزشكان خيلي خيلي بيشتر از اين حرفهاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
lما در شهرستان گناباد خراسان رضوی یک متخصص زنان داریم که علاوه بر اینکه عضو هیئت علمی هست چهار مریض با هم ویزیت می کنه تازشم منشی دکتر گاهی اوقات مریض ویزیت می کنه و بدترین رفتارو با مریضا داره ، پول زیرمیزی هم که می گیره.حساب و کتابش با شما آقای مشاور وزیر!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
این در آمدی که میگید واقعی نیست . دکتر ها ی عمومی در بیمارستان فقط کارانه ماهانه 20000000میلیون تومان می گیرند ولی پرستاران 400000هزارتومان در حقوق هم متوسط در آمد پرستاران 1800000 تومان است .برادر هاشمی پزشک پزشکیان پزشک پرست متاسفیم....
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
این درامد رسمی است کارانه هاو زیر میزی ها را عنوان کنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
عزیزان در مورد پزشکان چند نکته رو باید مد نظر قرار داد: یکی اینکه اگه موردی در طبابت پزشک پیش بیاد تنها کسی که باید پاسخگو باشد پزشک هست که اگه محکوم شود با دیه 200میلیونی مواجه میشود که این مسئولیت را هیچ پرستاری ندارد دوم اینکه پزشکان مسئول سلامت مردم هستند حالا بگید شما وقتی یه سردرد میگیرید حاضرید چقدر هزینه کنید که خوب بشین؟ پس بجای اینکه بگید چقدر درآمد دارن بگید خدارو شکر که حال مردم رو بهبود میبخشند..در ضمن بنده خودم پزشک نیستم یک معلم هستم که از حقوق پایین رنج میبرم در حالی که جامعه رو معلم میسازد وقطعا ارزشمند است کار پزشک هم کار بسیار ارزشمندی است..
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
انصافا تا حالا کی تونسته از پزشک شکایت کنه و دریافت خسارت کنه (به جز یکی دو مورد که رسانه ای شدند)
بنده خانمم به خاطر به مسئولیتی یه پزشک دوبار با مشکل مواجه شد و دوبار عمل کرد (البته بار دوم فهمیدیم که این پزشک تو مرحله اول از روی کم سوادی اشتباه کاری کرده و بار دوم هم همون اشتباه رو انجام داده) ازش شکایت کردیم به جایی نرسیدیم و این خانوم کماکان داره همون روش اشتباه رو تو همون بیمارستان ادامه می ده و خبر دارم همین اتفاق برای چند تا از آشنایان ما هم بعد از قضیه ما افتاد و باز هم آب از آب تکون نخورد.
بنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
برقرای امنیت، تحمل گرانی و تحریم و جنگ و انجام اختراع و اکتشاف و سازندگی و وحدت ، حضور در صحنه و راهپیمایی ها و ... خلاصه هرجا که نظام و کشور و اسلام نیاز داره رو باید قشر متوسط و پایین جامعه بر دوش بکشن و در عوض پول و ثروت و رفاه مملکت باید نصیب این آقایون مرفه بی درد بشه
البته ما توکلمون به خداست و برای خدا و اسلام کار می کنیم و منتی هم به خدا نداریم

چون ما فرزندان عاشورا و رمضان هستیم
یه امید ظهور مولایمان
یا علی
در پناه حق
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
من خودم پرستارم ومتوسط در امد پرستار ها
زیر ۲میلیون تومان هست
پزشکای عمومی بهداشت خانواده دارن ماهی
حداقل۱۰میلیون در ماه میگیرن
متخصص ها مون هم که حداقل۱۵میلیون در ماه
میگیرن حالا این رقم هارو از کجا اوردن من نمیدونم
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
درآمد رسمی پزشکان و چیزی که برای مالیات عنوان می کنند آن هم شاید ، شاید این باشد که شما می گویید. ولی قاطبه مردم می دانند که خلاف این است و درآمد پزشکان چندین برابر این چیزی است که شما عنوان کردید
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
مردم از کجا میدانند؟ مگه از همه پزشکان خبر دارند؟
یکی بود یکی نبود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
چرا تا یه چیزی می شه میایم خودمونو با کشورهای دیگه مقایسه می کنیم؟ مثل اینه که به یه بچه بگی چرا شیشه مردمو میشکونی اونم در جواب بگه بچه همسایه رو دیدی؟ داره دیوارها رو تخریب می کنه . بابا پزشکی روح مهمتره یا بدن؟ برین یه ذره به این معلم ها برسین اداره آب رایگان کارمنداشو می بره راهیان نور کلی هم ازشون پذیرایی می کنه و آخرش هم یه پتو به همه هدیه می ده چون می دونه وقتی کارمنداش برگردن متحول می شن و برای رضای خدا کاراشونو با تعهد انجام می دن اما به معلم های ما می گن علی الحساب ۱۵۰ هزار تومان بدین ببریمتون آخه معلم ها نیاز به تحول ندارن چون دارن دانش آموزانو تربیت میکنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!آب و فاضلاب مهمتر از تربیت شده الآن؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ss
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
برای شکایت از شخص حتی سپاهی یا سیاسی یا لشگری خیلی راحت به کلانتری می روی و بررسی می شود ولی برای شکایت از یک پزشک ابتدا باید به نظام پزشکی بروی و فقط برای نگاه کردن پروند توسط دادستان 150 هزار تومان بدهی و بعد برای بررسی بیشتر 500 هزار تومان به کمیسیون بدهی و دست آخر تازه حکمی که صادر می شود بازگرداند 19 هزار توما حق ویزیت شماست این رو بزارید کنار حقوق 20 برابری پزشکان نسبت به اروپا و آمرکا
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
قابل توجه آقای قائم مقام:
یه حساب سرانگشتی هم می کردن متوجه می شدن اگه یه متخصص روزی ۲ ساعت تو مطب بشینه و ۲۰ بیمار رو ویزیت کنه می شه روزی ۵۰۰ هزار تومان (۲۰*۲۵۰۰۰ تومان) یعنی در ماه (۲۵ روز) ۱۲.۵ میلیون تومان (این تازه بدون در نظر گرفتن پولی است که به ازای هر ویزیت از بیمه می گیره) یعنی این مبلغی که آقای قائم مقام افاضه کردن فقط حداقل درآمد روزانه ۲ ساعت ویزیت پزشکها است (بماند که بعضی هاشون ساعتی ۲۰ بیمار ویزیت می کنن)
ضمنا این عددی که برای درآمد پزشکان آمریکا گفته بودن من نمی دونم از کجاشون در آوردن. خوبه یه سری به این سایت رسمی مشاغل دنیا بزنن: http://www.worldsalaries.org/usa.shtml
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
حراست دانشگاه علوم پزشکی شهر ما قسم می خورد ما التماس می کنیم برای تدریس به دانشگاه وقت بدن به ازای حقوق ماهیانه 20 میلیون ولی آقایون محل نمی گذارند و قبول نمی کنن.
من
Germany
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
واقعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدایا...............
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
سلام من مخالفم با درامد پزشکان به نظر من سازمان نظام پزشکی باید شماره حساب پزشکان را ثبت کنه توی یک سیستم و بیمار مبلغ ویزیت و درمان رو به حساب سازمان بریزد و بعد از درمان کامل یا در صورت مراجعه نکردن تا یک مدت معیین پول به حساب پزشک ریخته شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
سلام آقای معلمی که از قشر پزشکان دفاع میکنید مقدار کارانه پزشکان رو هم بدونید بد نیست یکی از رفقای من پرستاره حقوقشان زیر دوملیون تومنه ولی پزشکان همش واس اوناست یعنی کلا واس اوناست .
ارسال نظرات