کد خبر:۴۰۵۳۶۴

هشتمین جشنواره بین‌‌المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود

هشتمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال امسال در ۵ بخش اصلی و با بیش از ۵۰ نشان «سرآمد» و جایزه نقدی برگزار خواهد شد.
هشتمین جشنواره بین‌‌المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود

به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، هشتمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال که ثبت نام آن تا پایان تیر ماه و اختتامیه آن در مهر ماه است، شامل ۵ بخش اصلی با بیش از ۵۰ نشان «سرآمد» و جایزه نقدی است که «رسانه‌های همراه و هوشمند» یازده نشان را به خود اختصاص داده است.

 

دبیر بخش «رسانه‌های همراه و هوشمند» گفت: یکی از بحث‌های پر اهمیت و مخاطب محور امروزی «رسانه‌های همراه هوشمند» است که کاربر با تولید محتوا سهم به‌سزایی در شبکه‌های محتوایی مبتنی بر رسانه‌های همراه و هوشمند دارد.

 

امیر سیاح با اشاره به محتواهای غنی رسانه‌های همراه و هوشمند در جشنواره امسال گفت: هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال با نگاه به شکل‌گیری محتوای غنی‌، ایجاد استارت‌آپ‌ها و کار آفرینی شکل می‌گیرد و از مزایای ویژه این جشنواره، تنوع محتواهای تولیدی  توسط کاربران و مخاطبان در حوزه رسانه‌های همراه و هوشمند است که داوری آثار در بخش‌های نرم‌افزاری تلفن همراه، سامانه‌های تلفن گویا، خدمات ارزش افزوده، بازی‌های تلفن همراه و شبکه‌های رسانه محور و اجتماعی مبتنی بر رسانه‌های همراه و هوشمند انجام می‌شود.

 

 وی تاکید کرد: مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رگولاتور محتوا در حوزه خدمات ارزش افزوده، نرم افزار‌های کاربردی، شبکه‌های اجتماعی، تلفن گویا، بازی‌های تلفن‌همراه و تلویزیون هوشمند است که تولید کنندگان اثر می‌توانند محتوای تولید شده را به نام خود و با حفظ آثار مالکیت  مادی و معنوی ثبت کنند.

 

 سیاح درباره روند تأیید محتوا اضافه کرد: محتواهای تولید شده ابتدا توسط کاربران در سایت loginsaramad.ir ثبت و پس از تأیید توسط کارشناسان، در سایت hamrah.saramad.ir قابل مشاهده است.

 

جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال که از سال ۸۶ فعالیت خود را شروع کرده است معتبر‌ترین جشنواره در این حوزه است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار