من در این مراسم حضور داشتم. امکان قرار دادن عکس های بیشتر هست. پدر دختری هستم که لاس و کلاه گلبهی دارد.
آیا امکان ایمیل عکس های مربوطه هست؟ قبلاً از لطف بی دریغ شما سپاسگذارم.
موفق باشید