به گزارش گروه ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، اولین دوره همایش ملی بازاریابی ورزشی با هدف ارتقاء سطح علمی و تبادل اندیشه ها و یافته های نوین در حوزه بازاریابی ورزشی، برجسته کردن ضرورت و نقش حیاتی مدیریت بازاریابی ورزشی در اقتصاد کشور با همت کمیته ملی المپیک و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و موسسه آموزش عالی ایوانکی ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می گردد.
این همایش در محورهای مدیریت بازاریابی در ورزش، تبلیغات و ورزش،گردشگری و ورزش، بازاریابی الکترونیک و ورزش، رفتار مصرف کننده در ورزش، کارآفرینی در ورزش، تحقیقات بازاریابی در ورزش، برند و ورزش، رسانه و ورزش، قتصاد و ورزش، حامیان مالی و ورزش ،خصوصی سازی و ورزش با حضور اساتید برجسته تربیت بدنی، اقتصادی و بازرگانی برای آشنایی بیشتر فعالان حوزه بازاریابی ورزشی و دانشجویان این رشته برگزار می گردد.
همایش دو روزه فوق همزمان در ۷ کارگاه آموزشی با عناوین: تربیت مدیر بازاریابی در فدراسیون های ورزشی ،اصول و فنون کاربردی اجرای تبلیغات از طریق ورزش ،راهنمای گام به گام جذب حامیان مادی و معنوی در ورزش ، راهنمای انجام تحقیقات در بازاریابی ورزشی ، راهنمای گام به گام برند سازی در ورزش،استفاده از فناوری اطلاعات و شبکه های مجازی در ارتباط با بازاریابی ورزشی و کارآفرینی در ورزش برگزار خواهد شد.
در کنار برگزاری این همایش علمی ، نمایشگاههای تجهیزات و اماکن ورزشی ، کتاب ، تجهیزات پزشکی ورزشی و مطبوعات و رسانه های ورزشی در محل برگزاری همایش برای استفاده علاقمندان دایر می باشد.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sportmarkting.ir مراجعه نمایند.