ظریف: اگر همه طرف‌ها به تفاهمات لوزان پایبند باشند، به توافق می‌رسیم
وزیر خارجه ایران در گفت‌وگو با شبکه المنار ابراز امیدواری کرد که در صورت پایبندی همه طرفها به تفاهمات لوزان، توافق حاصل می‌شود.
تعداد نظرات: ۴
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
یه حسی بهم میگه منظورش ماییم:D
تحلیل گر جوان 2
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
با مذاکره برای مسئله یمن مخالفم. باید یمنی ها هم همون قدر که عربستان بهشون خسارت زده به عربستان هم خسارت بزنن. و عربستان هم دیه تمام کسانی که زخمی کرده یا کشته به یمن بده. اون وقت میشه مذاکره کرد. مثل اینکه دزدی بیاد تو خونت بخواد بچه هاتو بکشه. تو میزاری زنده بره بیرون؟ باید دزد رو کشت یا حداقل داغونش کرد. ( شما در اینجا از نظر اسلام قاتل نیستید ) . حالا تو یمن که دزده اومده زن و بچه تو کشته . بعد تو بگی بیا با هم مذاکره کنیم که دیگه خودمو نکشی لااقل.
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
اگر؟!!!!!!!!!!! به شما که شکی نیست برادر یعنی اگر هم بخوایم دیگه نمی تونیم بزنیم زیرش چون داریم هرچه هست و نیست رو به باد فنا می دیم حالا یکی بگه با این " اگر " و بدعهدی روباه مکار و آقا گرگه چه کنیم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
حس شما دقیقا درسته...
به مرگ گرفته اند که به تب مالت لوزان راضی شویم..
هدف اصلی امریکایی ها ایجاد پایگاه های متعدد جاسوسی و درسترسی به همه اماکن ،تاسیسات ،اسناد و اشخاص در کشور است که در توافق لوزان به کاملا به آن دست پیدا کرده است و الا هزار سانتریفیوژ خالی و خاموش چه خطری برای امریکاست که جدیدا برای آن دبه در آورده اند؟؟؟
ارسال نظرات
captcha