واکنش عراقچی به ادعای معاون وزیر خارجه آمریکا/ عراقچی: توافق هسته‌ای احتمالی دائمی نیست
معاون وزیر خارجه آمریکا گفت: توافق نهایی در صورتی که حاصل گردد دارای دوره زمانی مشخصی خواهد بود و هیچ یک از تمهیدات پیش‌بینی شده در آن دائمی نخواهد بود.
تعداد نظرات: ۶
علی جون
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
ببینچی دارین بهشون میدین که میخوان دائمیشم کنن.........تورو به خدا فقط به خاطر خدا کمی تعقل کنین؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
مصرف داخلی دارد یعنی چه؟!!!!!11
حمزه ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
یعنی جهت راضی کردن مخالفین داخلی توافق اظهار نظر میشه
دکتر سلام، شب بخیر!
Germany
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
یکی بود یکی نبود. غیر از خدا هیچکس نبود. یک روزی آقای "تدبیر" به دوست قدیمی اش "امید" رسید. "امید" پرسید که می خواهی از تشنگی نمیری؟ تدبیر جواب داد: آخه، اونایی که ما داریم الان باهاشون چک و چونه می زنیم که از این موضوع اطلاعی ندارند." خلاصه ایندو آنقدر باهم بحث کردند تا به این نتیجه رسیدند که شرط "تدیبر" را انجام بدهند و درست وسط چک و چانه زدن با آمریکایی ها سر استقلال صنعت هسته ای کشور ایران، "تدبیر" بیاید و جلوی همه مردم دنیا بگوید که در مملکت ایران حتی آبخوردن هم به همین توافقنامه بستگی داره. "امید" هم که آقازده یکی از مدیحه سرایان دربار امپراطور ماهان کبیر بود. فوری خودشو به به ننه ایران رسوند تا این خبر را به گوشش برسونه که همه قدرت های دنیا جلوی ایران خانم تعظیم کرده اند و مشغول گریه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
سانتریفیوژ سه تا هزار!!!!!!!!! آی خونه دارو بچه دار،پلمپو وردارو بیار!!!!!! به قول صادق زیبا کلام اسطوره منتقدین:انرژی هسته ای هیچ سودی برای کشور ندارد!!!!!!!!!!!ملت کیف کنین از این همه بیانات گوهر بار!!!!!دیوار بیشتر میفهمه!!!!!!!
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
آقای عراقچی جون عزیزانتون براساس ان پی تی توافقی نکنید که آب سنگین اراک وفردو و نطنز و تحقیقاتی تهران و بوشهر بخوابه و دست دانشمندانمون بمونه تو حنا... مدیون امام و شهدا و مردم و بخصوص امام زمانید اگه این مراکز بخوابه و اجازه بازجویی از افراد مقام مسئول کشور رو بدین به دشمنان ملت و اسلام.
ارسال نظرات
captcha