در قطعنامه جدید برای خرید و فروش سلاح «مورد به مورد» مجوز می‌گیریم/ از ذیل فصل ۷ منشور سازمان ملل خارج شدیم
عراقچی در نشست خبری:
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای تعلیق درپاسخ به این سوال که آیا جمهوری اسلامی براساس قطع نامه مصوب شورای امنیت از ذیل فصل هفت منشور سازمان ملل خارج شده است یا نه گفت: ما از ذیل فصل هفت منشور سازمان ملل براساس قطع نامه روز دوشنبه خارج شدیم.
تعداد نظرات: ۱۱
مصطفی
Germany
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
هرکس از مردم سربلند ایران اگر مقداری از یه کمی از مسائل درک کنند واقعا میفهمند که این مذاکره و قطعنامه ننگ ترین مذاکره و قطعنامه برای کشور عزیزمان ایران است
... .
بلاخره یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
حالا خوبه این همه مردم جز زدن که اقا بیدار باشین هشیار با شین .جان تو تیم هسته ا ی اگه یه بارم که شده دگتر سلام ها رو نگاه میکرد اینقده شرمندگی توام با رو .... تحمل نمیکردن
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
خاطر نشان کرد: در قطع نامه جدید مورد به مورد خرید و فروش سلاح از شورای امنیت مجوز خواهد گرفت ندارد.

خیلی خنده داره ...
پیش مرگ آقا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
همان تیمی که درگذشته جام زهر را به امام (ره) نوشانیدند،همان تیم امروز جام دیگری را به رهبر کشورمون تحمیل کردند.
کجای خط قرمز آب سنگین اراک حفظ شده؟؟؟آب سنگینی که برای غنی سازی اورانیوم استفاده میشه و فقط پنج کشور دنیا تکنولوژی ش رو دارن...پلوتونیوم با ارزش تولید در اراک تولید شد و موجب نگرانی همان پنج کشور حتی روسیه و چین برای دستیابی به بمب هسته ای شد..چون بمب هسته ای از پلوتونیوم ساخته میشه...ولی تنها هدف پلوتونیوم واس تولید بمب نیست...قلب راکتوری که شهیدان و دانشمندان هسته ای با جون و دل طراحی و راکتور اراک رو راه اندازی کردند باعث نگرانی شد،و الان میخواد نابود بشه و تغییر کاربری بده مطابق میل آمریکا.واس چی؟

شاید امروز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
با این توافق ننگین لابد انتظار دارند که مردم هم حمایتشون کنن البته سگ به بغلهای پورشه سوار شمال تهرون خوب حمایتشون میکنن و همین هم باعث توهمشون شده توهمی که موسوی رو هم به زباله دان تاریخ فرستاد /یکی نیست به اینا بگه که اگه نتونیم تسلیحات خط مقدمون رو بفرستیم با داعش و داعش پرورها باید تو مرزهای غربی شاید هم تو شهرهای غربیمون بجنگیم که /آهای ذوق زده ها یه کم بیشتر فکر کنید که امنیت فعلی صدقه سر همون هایی است که بهشون میگید دلواپس واینو هم بدونن که اگر اتفاقی بیفته ما دلواپس ها که تا آخرش پشت سر امام و رهبرمون می ایستیم اما شماها چی یا باید فرار کنید یا با بی غیرتی تموم وایسین و اون بلاهایی رو که به سر عراقی ها و سوری ها و.....میاد رو به سر خودتون ببینید
پیش مرگ آقا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
واس تحریمی که اوباما هم گفته دگ از پس مخارجش علیه ایران برنمیومده؟؟؟؟یعنی انقدر یک توافق زورکی و نشان دادن باشکوه تصنعی اش مهم بود و ارزش داشت برای انتخابات ریاست جمهوری آینده و جمع کردن رای؟؟؟به چه قیمتی؟؟بازی با تکنولوژی مملکت؟؟بازی با دستاوردهای ملی؟بعد میگویند چرا فرار مغزها!!!
میگویید توافق بده بستان است...درست
اما خط قرمز اصلی مذاکرات رعایت شد؟؟؟یعنی لغو تحریم ها نباید نتیجه ی راستی آزمایی ما باشد...چون به شیطان بزرگ آمریکا اعتباری نیست.اما طبق توافق اندکی از تحریم های فرعی در ابتدا و تحریم های اصلی پس از راستی آزمایی آژانس لغو میشود.آیا کارنامه ی سیاه بدعهدی آمریکا و آژانس برایمان عبرت نیست؟؟
پیش مرگ آقا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
هیچ تضمینی مبنی بر خوش عهدی شیطان بزرگ نیست.همانطور که قبلا نبوده و نخواهد بود.دزمقابل شیطان ایستادن بهتر از بازی با اوست.سخن آخر اینک سیاست کثیف است.انقدر سرمان را با تعداد سانتریفیوژ گرم میکنند تا ذهن شما اصلا به سمت اراک و عاقبت تخل ش سوق نیابد
والسلام
خداجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
هی من باخودم میگفتم دیگه امکان نداره جریان ساذه لوحی حکمیت زمان حضرت علی به سر شیعه بیاد ... هی باخودم میگفتم یعنی که چی ادم به این سرعت رهبرشو ..امامشو ...احمقانه ببازه... این یکی گفت من علی رو مث این انگشتر از دستم در میارم... اون یکی گفت مث این انگشتر پدرسوخته های لعنت شده به زبان پیغمبر (معاویه) رو بدستم میکنم !!!!وای وای وای ..حالا این اقا میگه 3 گل زدیم 2 گل خوردیم...اصلا بعضیا جزو تیم جام زهر به دنیا اومدن کاریشم نمیشه کرد .مث اونیکی که گفت اتفقا اونیکی جام زهرم در ماه تیر بخوردش!!! دادیم اللهم العن اول ظالم ظلم....
گزینه زیر میز آمریکا،سیاست مهار ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
سلام این قطعنامه و این توافق از گزینه های زیر میز آمریکا برای کنترل و مهار ایران وخدعه و نیرنگ بزرگی بود که البته کارشناسان و مردم با بصیرت ایران اون رو به دولت راستگویان تذکر میدادند ولی کو گوش شنوا!!!به عنوان نمونه مونیز و جان کری در یادداشتی مشتر در واشنگتن پست نوشتند:«رئیس‌جمهور اوباما به صراحت گفته ایران به بمب هسته‌ای دست نخواهد یافت. نه تحریم و نه اقدام نظامی نمی‌تواند این نتیجه را تضمین کند. راه حل در توافق جامع دیپلماتیکی است که در وین به دست آمد.»کری و مونیز پشت کردن به این توافق را برای آمریکا، «اشتباهی تاریخی» توصیف کرده و نوشته‌اند: «[در این صورت]، ما از شریکانمان جدا شده و شاهد فروپاشی نظام تحریم‌هابوده و به ایران توانایی نامحدود برای پیشبرد برنامه هسته‌ای این کشور میدهیم».
نظر لاریجانی در مورد بررسی اشکالات توافق
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
نظر لاریجانی در مورد بررسی اشکالات توافق نامه: پایگاه خبری نشان آنلاین:«علی لاریجانی در آیین معارفه استاندار قم در تالار معصومیه استانداری قم افزود: اگر بخواهیم دنبال اشکالات توافق هسته ای بگردیم و آن ها را برجسته کنیم منشاء اختلاف است و نفعی عاید کشور نمی شود و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب به درستی در نماز عید فطر فرمودند مساله هسته ای نباید مایه دو دستگی در کشور شود...تمام دقت نظرها در چارچوب مذاکرات باید در گذشته صورت می گرفت و حال اگر اشکالاتی وجود دارد باید دست مایه ای شود که در مقام اجرا آن ها را حل کنیم نه این که اشکالات را مایه اختلاف کنیم. ». آیا با این اظهار نظر منفعلانه و جانبدارانه می توان امید داشت که اشکالات توافقنامه دقیقا بررسی و رفع شود؟آیا مجلس هنوز هم در راس امورست؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
آقای عرقچی !
اختیار امورات کشور بزرگ ما دست دیگران است مگه ؟!! برای خرید هر مورد یا هر کار هسته ای از شورای امنیت یا کمیسیون متشکله در برجام کسب تکلیف و مجوز نماییم ؟!!!
یعنی اینقدر بده بستان مهم و ضروری بود که دیگران صاحب اختیار امورات امنیتی و دفاعی و علمی و ... ما باید باشند و ما از خود اختیاری نداشته باشیم ؟!! فکر نمی کنید این نیز نوعی استعمار و استثمار ایران اسلامی توسط 6 کشور غربی است ؟!!!
به کجا چنین شتابان ؟!!
بیدار باشید ، انقلاب اسلامی تا بدینجا که رسیده بدون اتکا به دیگران و روی قدم های خویش رسیده یعنی ما می توانیم ! اینقدر امیدوار به مساعدت جامعه بین الملل نباشید ! چرا که اگر جامعه بین الملل به فکر ملتها و جامعه بشری بودند اینطور بر ملتهای اسلامی و آزادیخواه هجمه نمی بردند!!
ارسال نظرات