بیل گیتس ایرانی یک دانشمند ۲۳ ساله است +عکس
یک دانشمند جوان ایرانی فقط با ۲۳ سال سن توانسته است با موفقیت‌های خود در زمینه رباتیک توجه رسانه‌های جهان را به خود جلب کند.
تعداد نظرات: ۲
یه نخبه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
فقط باید گفت ... بر سر دولت هایی که داشتیم و داریم.کلا ایده و اختراعات توی ایران هرگزدیده وحمایت نمیشود.سازمان های انقلابی هم که توقع کار مجانی دارند و اصلا ارزش کار علمی براشون تعریف نشده. در کل یا مافیای دزدان صنعتی اجازه پیشرفت نمیدهندیا....امثال این آقا توی ایران زیادند اما ازشون استفاده نمیشود و چند سال بعد میبینیم در کشور های دشمن یا... ما خدمت رسانی میکنند!
کاش یکی میرفت ببینه این هزاران نخبه ای که داریم کارشون به کجا رسیده و یه مستند میساخت از زندگی هاشون.
اصلا برای حکومت ما تعریف شده که یا باید مثل آقایون دلال باشی یا اختلاس گر یا فوتبالیست در پیتی که پول بهت برسه و کسانی که واقعا شایسته درآمد بالا در این کشور هستند...فضای کار نخبه را نابود میکنند و ...
مطمئنا چاپ نمیشه .
حامد زالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
سلام
نمیدونم چی بگم من سجاد رو از دوران دانشگاهم میشناسم یعنی من که دانشجو بودم اون یه پسر دبیرستانی بود که گاها پروژه هاش رو میاورد دانشگاه ما اجرا میذاشت تا بنا به دلایلی هم مطرح کنه کاراش رو هم انکه بتونه با حمایت دانشگاه و مسئولین کاراش رو ردیف کنه ولی حیف که با تلاش من و خودش نتونستیم کاری کنیم و گاها اظهار پشیمونی میکرد و میخواست دست بکشه واقعا الان خوشحالم تو عرصه جهانی و تو بین الملل میدرخشه به امید آینده ای روشن برای ایران عزیز و دانشمندان عزیز ..
فقط مسئولین حمایت کنید خدا رو شاهد میگیرم من دیدم سختی هایی که سجاد کشیده یکی میگفت باید اسپانسر دانشگاه شی یکی میگفت بودجه نداریم و بهانه هایی به این دلایل خواهشا دست جووونا بخصوص آیندگان کشور اسلامی مون رو بگیرید
یا شاسین سجاد یاشا ماکوو
ارسال نظرات