آخرین واکنش هاشمی رفسنجانی به دستگیر شدن آقازاده! +عکس
صفحه اینستاگرام حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی با انتشار عکسی از رهبر معظم انقلاب، مطلبی با عنوان "نظر رهبری درباره تعبیر آقازاده ها" را منتشر کرد.
تعداد نظرات: ۳۶
علوي
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
شما با اين رفتار تخريبي تان جز بد نامي براي خودتان و ايجاد وجه بيشتر براي آقاي هاشمي رفسنجاني خواهد بود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
دمت گرم مثل اینکه این آقایون یادشون رفته که همین آقای رفسنجانی چقدر برای انقلاب و جمهوری اسلامی زحمت کشیده که اینقد حرف های صد من یه غاز میزنند.
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
اونقدر از آیت الله هاشمی بغض و کینه دارند که برای تخریب او از عنوان حجت الاسلام استفاده میکنند ولی اینکار ها آب در هاون کوبیدنه.
اینها محبوبیت آیت الله هاشمی رفسنجانی رو انتخابات 92 دیدند که چطور وقتی ایشون از آقای روحانی حمایت کردند مردم فوج فوج به سمت آقای روحانی رفتند با اینکه تا قبل از اون با تمام امکانات رسانه ایشون، آقای هاشمی رو مورد هجمه تبلیغاتی قرار داده بودند و ایشونو تخطئه میکردند.
برای همین ترسیدند و میخوان ایشونو تخریب کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
فوج فوج را خوب اومدی!!!!!!
چه رای بالایی هم داشت حاج حسن :p
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
جناب امیر حسین فوج فوج تون رو هم دیدیم ... 18 میلیون و خورده ای و 18 میلیون نفر هم فوج فوج به ایشون رای ندادند....
یه بی سواد روستایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
تاریخ در حال تکرار است فاعتبروا یا اولی الابصار
زبیر ، طلحه ، شمر ، شبث و امثال ذالک کسانی بودند که در راه اسلام و در زمان پیامبر تا پای جان فداکاری کردند اما بعداز پیامبر ، امیرالمؤمنین حضرت علی (علیه السلام) را طرد کردند .
زحمات و خدمات آقای هاشمی در اول انقلاب غیر قابل انکار است اما از ان طرف ، بی مهری ها ، بی بصیرتی ها ، حرف های دو پهلو زدن ها ، موضع گیری های علیه رهبر معظم انقلاب و .... نیز غیر قابل اغماض است .
ضمنا نام دو مرجع تقلید جهان تشیع را نام ببرید که مرجعیت آقای هاشمی را تایید کرده باشند .
در ثانی مردم کجا فوج فوج به آقای روحانی رای دادند . 250 هزار (شاید کمی بیشتر) رای بیشتر دلیل بر فوج فوج بودن آرا نیست . پس باید گفت 24میلیون رای آقای احمدی نژاد سیل و طوفان بوده است..
یاعلی
نزدیک به اول
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
امیر حسین جان
بمیرم الهی. این هم از تواضع آیت الله است که هیچ وقت در انتخابات های خودشان از خودشان حمایت نمی کنند تا رای بیاورند!!!؟؟؟
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
زمان حال افراد ملاک هست. قصه تلحه و زبیر را بلدی که از پیامبر لقب شمشیر اسلام گرفتن اینقدر برای اسلام شمشیر زدن که شمشیر شکست. بعد چه شد همه باد هوا برای مال دنیا پشت علی علیه السلام کردند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
آقا...؛ خیلی افراد زمانی یار پیامبر حضرت علی بودند و برای اسلام کنار هم جنگیدند، که بعداز پیامبر برای بدست آوردن قدرت اسلام را نابود کردند و ...
نمیشه گفت چون قبلاً برای انقلاب زحمت کشیده الان هر کاری دلش میخواد میتونه بکنه که البته میتونه گردنش کلفت تر از این حرفاست
با خبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
بابا جون 250 هزار تا راي بيشتر با مشارکت 72 درصدي که ديگه فوج فوج نميشه.
بعدشم ملاک سنج افراد حال فعلي شون هست نه کار ديروز وپريروزشون
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
محبوبیت حاج آقا در سال 84 هم فراموش نشه. که چطور با همه دار و دسته اش از احمدی نژاد شکست خورد.
البته خود حاج آقا خاطره فرمودن که رای احمدی نژاد را یه سری روستایی جمع کردن
مؤذّن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
سلام علیکم؛ لطفاً اگر کسی اطلاع دارد که کدام مرجع رسمیِ ذی‌صلاح اجازه داده که به آقای هاشمی رفسنجانی بهرمانی، آیت‌الله اطلاق شود اعلام کند تا همه مطلع شویم.
دانشجوی مطالبه گر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
بله،خودشون محترم هستند وکسی حق توهین به اونارو نداره،ولی هرکس رو دلشون خواست،مثل"احمدی نژاد"رو میتونن لجن مالش کنن،چون «پشتشون گرمه»
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
موافقم دانشجوی عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
حرف مفت
سعید
Germany
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
فقط هرجا به نفعشونه از رهبری مایه میرارند.یادشون رفته همین رهبری عزیز در مورد فتنه چه صحبتهایی داشتند و امثال این اقایان توجهی نکردند .یادشان رفته همین اقا نزدیک انتخابات ۹۲ از مهندسی انتخابات حرف میزد در حالی که رهبری بارها درمورد در زمین دشمن بازی کردن و استفاده از چنین تعبیراتی هشدار داده بودند
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
سلام---از فقه و شرعییات چیزی نمی دانم ملی این را می دانم که اگر در مورد بنده کسی شاکی باشد و در دادگاه شاهدین حاظر شده و به ضرر بنده رای بدهند دادگاه با ادله ها و نظرات شهود مرا محکوم میکند حالا چطور در مورد شخصی که همه عالم و ادم نسبت بهش شاکین ---در پرانتز بغیر از سرمایه داران نون به نرخ روز ورانت خواران بدون شناسنامه زحمت برای انقلاب وجنگ----حالا چرا حاج اقا و خانواده اش و همان افراد که در پرانتز گفته شد اینقدر درمورد این قضیه اتیش گرفتن-براستی دلیلش چیست---درضمن خیلی ها این رای راقبول ندارند ومنتظر حکم اعدام بودن ---
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
لایک داری والااا
احشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
آقا یه سوالی دارم: اگر بنده هم با BBC مصاحبه کنم و بگم: " بگو بیشتر فشار بیارن تا خامنه ای تسلیم بشه، من و حاج آقا در داخل داریم کار خودمون را انجام میدیم" یعنی اسمش اقدام ضد امنیت ملی نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
زنده با هاشمی رفسنجانی
ناشناس
United States of America
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
هاشمی . هاشمی رفسنجانی. هاشمی رفسنجانی بهرمانی. اقای هاشمی . حجت الاسلام هاشمی. ایت الله رفسنجانی. اکبر خان اخرش نفهمیدیم چی صداش کنیم
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
همتون مثل همین هیچ فرقی باهم ندارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
چطور اون موقع که از فتنه 88 حمایت میکردی حرف رهبری رو گوش نمیدادی اما الان که آقا مهدی رانت خوار افتاده زندان حرف های رهبری برات مهم شده
حجت اله
Russian Federation
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
بنام خداوند بخشنده و مهربان .جالب است که گردانندگان سایتها واضح و مبرهن نظر مرجع عالی جهان تشییع امام خامنه ایی را درج میفرمایند و میدانند ولی از سوی دیگر هر روز تیتر میزنند هاشمی رفسنجانی این را گفت و ان را گفت فرزندش چکار کرد و چکار نکرد.واقعا چه دستهای مرموزی در پشت پرده این خبرسازی ها قرار دارد و چه نقطه ایی را در وحدت ملی و یکپارپچکی ملت نشانه رفته است .سوال من اینست که چرا دستگاههای امنیتی سکوت میکنند و چرا عکس العمل نشان نمیدهند .فرزند این اقا یا هر اقای دیگری هر کاری کرده باشد یا نکرده باشد بالاخره مملکت قانون دارد و مجری قانون و ایا اگر فلان قاچاقچی یا ادم کش که در دستگاه قضایی محاکمه میشود تا به این حد جلوی دوربین و چشم خبرساز رسانه ها قرار دارد .ایا قبلا درباره فرزندان علمای دیگر
مغز آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
امیرالمومنین حرفای زیاد دیگه ای هم زده! آقای هاشمی بهرمانی و خانواده شون اطلاع ندارن یا خودشون رو به بی اطلاعی زدن؟! البته یادم نبود که این خانواده کاراشون رو با بریزین تو خیابون راه میندازن!
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
سلام
1- هر چند با اصل صحبتهای شما درباره"پیره مرد پر حاشیه بازنشسته محترم پولدار" موافقم ولی در بیان مطالبی که از ائمه اطهار ارائه می نمایید رعایت ادب را بنمایید. "حرفای زیاد دیگه ای هم زده" مودبانه و در شان امیر مومنان نیست.
مغز آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
جناب حضرت عالی وقتی آدم خودشو در گیر القاب و اسامی کنه فرصت پرداختن به اصل موضوع از دست میره! امیرالمومنین عشقمه، حالیته؟! جونمو میدم برا نگاش! تو چی؟ لابد وای میسی فک کنی چه جوری صداش کنی! من میگم مولا جون بخوا تا بندازم کف پات!
پیشگو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
وای به روزی که امام حکم جهادم دهد...........
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
هاااااااان حالا خب شد.بالاخره این کامنتا از تک جناحی و تک عقیده ای در اومد.همه دارن نظر میدن این خوبه.
برا کامنتا برنامه دکتر سلامم همین کارا بکنین.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
خود متن داره ميگه {مگر آنجا که خود نفس افشا کردن، یک مصلحت بزرگی داشته باشد. بله، یک جایی هست که نفس افشاگری در یک مسئله ی ثابت شده، مصلحتی دارد؛؛ آنجا ایرادی ندارد. این منطق ماست } الانم بايد افشاگري ميشد كه همه پسر اين بابا رو بشناسن چه دزديه با همه اين حرفا و پرونده 20000 هزار صفحه اي كه خود سخنگوي قوه قضاييه گفت باز اين بابا از بچش دفاع ميكنه ؛ مگه بچه اين با بقيه خلاف كار ها چه فرقي داره آيا چون بچه هاشميه نبايد رسواش كنن خونش از خون بقيه رنگين تره تازه با كلي آشنا بازي حكمش شده 10 سال.
عمادم
United States of America
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
چرا شعور مردم را زیر سوال می برید کسانی هم بودنند که حساب اقازاده هاشون رو از خودشان جدا کردنند خانوادهای انها نه تنها از مردم طرد نشدنند بلکه بشتر مورد اعتماد مردم هستنندخدا نسل بیدار دلان را زیاد کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
جالبه!!! وقتی سخنی از رهبری به ظاهر به نفعشونه متوسل به رهبری میشن!!!!!!!!!!!
چطور جاهای دیگه نظر رهبری مهم نیست؟؟؟؟؟؟؟
برای هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
مگر آنجا که خود نفس افشا کردن، یک مصلحت بزرگی داشته باشد.
آقای هاشمی حداقل مطلبی را که می گذارید با دقت مطالعه کنید
مصلحت از این بزرگتر که در جمهوری اسلامی بلاخره عدالت گریبان آقازاده ها را هم می گیرد؟
راستی موقع آن رسیده که یک خاطره از امام درباره ی پاکدامنی پسرت درست کنی زمان رو از دست نده زود باش.
مؤذّن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
بسمه تعالی/ دوستان محترم عنایت داشته باشید که مقام معظم رهبری، افشای نام و جرایم افرادی که جرم‌شان اثبات شده را در صورتی که مصلحت بزرگی بر آن مترتب باشد را جایز دانسته‌اند! و به اعتقاد بنده موضوع سوءرفتار و جرایم در سطح ملّیِ فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی بهرمانی از جمله مواردی است که قید مصلحت بزرگ بر آن قرار می‌گیرد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
خودش کم به دولت قبل تهمت میزنه.مگه خودش و خونواده اش کم علیه نظام و رهبری کار کردن که حالا این جوری استدلال میکنه. این حرفها فقط برای باور کردن آدمهای نادون خوبه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
آقایون اهل دین! لطفا خودسازی کنید. خودسازی کنید تا در آینده به این درد گرفتار نشوید.
ببینید بی بصیرتی را!
فرزندی که می تواند هم نعمت الهی باشد و هم فتنه، انقدر عزیز می شود که به خاطر او (فرزندت) از ولی زمانت مایه بذاری.
ارسال نظرات