فیلم/ شوخی جناب خان با کلید روحانی!
آخرین اخبار:

فیلم/ شوخی جناب خان با کلید روحانی!

کد خبر:۴۳۴۸۰۱
نظرات شما
محمد م
Germany
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
خدا بگم چيكارت كنه جناب خان
99
1
موسی
Kazakhstan
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
دم جناب خان گرم
113
1
ناشناس
Germany
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
پس منتظر حذف شدن جناب خان باشیم خخخ
شمارش معکوس شروع شده خخ
63
6
یه بی صواط
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
10 ، 9 ، 8 ،.....

جناب خان در آستانه حذف
ناشناس
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
انرژی هسته ای حذف.
استقلال و عزت ملی حذف.
یارانه ها حذف.
بنزین، آزاد!
پورنگ، حذف.
خان، حذف.
منتقد، اعدام!
ناشناس
Singapore
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
جناب خانم از صحنه تلویزیون محو شد
33
7
کلیت شکسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
مدرس هی میخواست فرار کنه و هی میگفت مال 40 سال پیشه اما جناب خان انداختش تو تله
49
23
ناشناس
Germany
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
شوخی؟جناب خان ترکوند
53
0
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
خیلی 20 بود. واقعاً چسبید!
65
0
حامد 313
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
انصافا دمش گرم چه تیکه ای انداخت هم میتونید این هفته شخصیت هفتش کنید هم یه بی شناسنامه به جمع ما اضاف شد .
56
0
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
دمــــــــــت گرم جناب خان
45
0
ناشناس
Hong Kong
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
جناب خان پارتیش کلفته کسی نمیتونه از تلویزیون محوش کنه :))
31
2
ناشناس
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
آره بابا مثه مهران مدیری نیست که!
محمد
United States of America
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
مگه حاج حسن نگفت لبو فروش ها حق اظهار نظر ندارند پس با چه جرئتی با حاج حسن شوخی کرده
65
1
س
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
دمت گرم جناب خان
46
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
فقط خنده عصبی مدرس رو داشتتین!!!
21
6
کلیتتون شیکسته!!!
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
خنده به لب رامبد ماسید
17
6
bbcخر است
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
همه ی دیالوگ هایی که جناب خان یا بهتر بگم آقای محمد بحرانی میگن قطعا با رامبد جوان هماهنگ شده بوده چون اولا کاگردان پروژه ی خندوانه رامبد جوانه پس نمی تونه این کلمه رامبد جوان رو شوکه کنه یا به قوله شما خنده رو به لب رامبد خشک کنه ودر ضمن این رو هم اضافه کنم که خندوانه یه بنامه پیش تولیدی وضبط شداست واگه رامبد ازاین جمله ناراضی بود قطعا این بخشو خیلی راحت کات می کردند قطعا رامبد جوان هم با این متلک در حد لالیگای جناب خان خیلی توپ حال کرده با نظر من موفق نیستین هااااااااااان:)))))))
bs
United States of America
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
اون چیزی که مشخصه اینه که این برنامه ضبط شده هست و ناظر پخش اونو قبلا تایید کرده پس مطمن باشین چیزی نگفته که مورد تایید نباشه و ...........
22
3
ناشناس
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
این برنامه با کلی تاخیر اجازه پخش گرفته بود
محمد م
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
اره اما اگه خبر گذاري ها رو پيگيري ميكرديد . شايعه شده بود به خاطر اين تيكه جناب خان ممكنه پخش نشه يا اين قسمت كات بشه
hossien
India
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
شما هم که بدتون نیومد...
5
5
ابوالفضل
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
شما چطور بدت اومد یا خوشت ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
دمش گرم. قشنگ گزاشت وسطه وسط بشقابش.
9
0
پربازدیدترین آخرین اخبار