news437139 :Array
(
[content] => Array
(
[id] => 437139
[rutitr] => در بیمارستان فارابی تهران؛
[title] => فیلم/ معاینه خبرنگار صدا و سیما توسط وزیر بهداشت
[stitle] =>
[title2] =>
[subtitle] => سید محمدحسن حسینی، خبرنگار صدا و سیما در دمشق که برای پوشش خبری عملیات ارتش سوریه به ارتفاعات لاذقیه رفته بود بر اثر اصابت ترکش خمپاره مجروح شد.
[body] =>
news437361 :Array
(
[content] => Array
(
[id] => 437361
[rutitr] =>
[title] => عیادت دستیار ویژه روحانی از خواننده حامی فتنه +عکس
[stitle] =>
[title2] =>
[subtitle] => حسین فریدون به عیادت محمد رضا شجریان رفت و از نزدیک جویای احوال وی شد.
[body] =>
به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، حسین فریدون، برادر حسن روحانی و دستیار ویژه وی دقایقی قبل به عیادت محمدرضا شجریان رفت و از نزدیک جویای احوال این خواننده شد.
دستیار ویژه رییس جمهور حامل سلام رییس جمهور بود و برای شجریان آرزوی سلامتی کرد.
حسین فریدون همچنین با پزشک معالج وی گفتگوی کوتاهی داشت و از روند درمان این خواننده جویا شد.
محمدرضا شجریان از پنجشنبه ۵ شهریور ماه در بیمارستان کسری تهران بستری شده است.
روزنامه کیهان درباره علت بستری وی در بیمارستان نوشت:
«شجریان که مدتی است با بیمحلی دوستان سابقش روبرو شده و کنسرتش در استانبول به دلیل نفروختن بلیت لغو شد، برای مطرح شدن، عوارض سرماخوردگی را بهانه کرده و برای بستری شدن به یک بیمارستان خصوصی رفته است.»
همچنین بخش خبر «۲۰:۳۰» شبکه دوم سیما، یکشنبه شب، با لحنی ستایش آمیز، خبر مربوط به بیماری و بستری شدن شجریان در بیمارستان را منعکس کرد.
شجریان با وجود ادعای وطندوستی، چند سال پیش با سفر به انگلیس، به «بیبیسی» و «من و تو» رفت و با اهالی بهائی و همجنسباز این دو شبکه دیدار کرد! وی با خواننده فاسد فراری فائقه آتشین «گوگوش» این حامی همجنسبازان، عکس یادگاری گرفت.
[snews] =>
[bimg] => NULL
[tmpl] =>
[sdate] => 13940610003500
[pdate] => 13940610003500
[udate] => 0
[sendby] => system
[publishby] => system
[updateby] => system
[service_id] => 6
[cat_id] => 16
[sec_id] => 109
[status] => P
[lang] => FA
[hint] =>
[author] =>
[author_id] => 0
[source] => 0
[most_view] => 1
[comments_view_status] => 1
[comments_form_status] => 1
[conf] =>
[news_type] => 1
)
[extra_content] =>
[related_content] => Array
(
[0] => Array
(
[id] => 437287
[title] => فیلم/ رپرتاژ صدا و سیما برای خواننده هتاک!
[pdate] => 13940609163300
[service_id] => 3
)
[1] => Array
(
[id] => 436545
[title] => شجریان داور جشنواره موسیقی جوان شد
[pdate] => 13940607140020
[service_id] => 4
)
[2] => Array
(
[id] => 435457
[title] => تکذیب تصنیفخوانی شجریان برای هاشمیرفسنجانی
[pdate] => 13940603045500
[service_id] => 12
)
[3] => Array
(
[id] => 435064
[title] => شجریان در وصف هاشمی رفسنجانی میخواند!
[pdate] => 13940601180000
[service_id] => 12
)
[4] => Array
(
[id] => 413491
[title] => دفتر موسیقی نهاد ناظر بر ارکسترها است/با شجریان مذاکره نکردیم/ علی رهبری در خصوص اعلام رقم قراردادها اشتباه کرد
[pdate] => 13940301120606
[service_id] => 4
)
[5] => Array
(
[id] => 409490
[title] => مصاحبه شجریان با خبرگزاری وابسته به رسانه ملی/ وی حضورش در اركستر ملی را تاييد كرد/ بنیاد رودکی تکذیب کرد
[pdate] => 13940215153955
[service_id] => 4
)
[6] => Array
(
[id] => 358244
[title] => جشن تولد روزنامه دولتی ایران برای خواننده فتنه
[pdate] => 13930701123441
[service_id] => 12
)
)
[related_content_v2] => Array
(
[1] => Array
(
[0] => Array
(
[id] => 437287
[title] => فیلم/ رپرتاژ صدا و سیما برای خواننده هتاک!
[pdate] => 13940609163300
[service_id] => 3
[rutitr] =>
[author] =>
[author_id] => 0
[news_type] => 1
[relation_type] => 1
[order] => 0
)
[1] => Array
(
[id] => 436545
[title] => شجریان داور جشنواره موسیقی جوان شد
[pdate] => 13940607140020
[service_id] => 4
[rutitr] =>
[author] =>
[author_id] => 0
[news_type] => 1
[relation_type] => 1
[order] => 0
)
[2] => Array
(
[id] => 435457
[title] => تکذیب تصنیفخوانی شجریان برای هاشمیرفسنجانی
[pdate] => 13940603045500
[service_id] => 12
[rutitr] =>
[author] =>
[author_id] => 0
[news_type] => 1
[relation_type] => 1
[order] => 0
)
[3] => Array
(
[id] => 435064
[title] => شجریان در وصف هاشمی رفسنجانی میخواند!
[pdate] => 13940601180000
[service_id] => 12
[rutitr] =>
[author] =>
[author_id] => 0
[news_type] => 1
[relation_type] => 1
[order] => 0
)
[4] => Array
(
[id] => 413491
[title] => دفتر موسیقی نهاد ناظر بر ارکسترها است/با شجریان مذاکره نکردیم/ علی رهبری در خصوص اعلام رقم قراردادها اشتباه کرد
[pdate] => 13940301120606
[service_id] => 4
[rutitr] => علی مرادخانی در جمع خبرنگاران
[author] =>
[author_id] => 0
[news_type] => 1
[relation_type] => 1
[order] => 0
)
[5] => Array
(
[id] => 409490
[title] => مصاحبه شجریان با خبرگزاری وابسته به رسانه ملی/ وی حضورش در اركستر ملی را تاييد كرد/ بنیاد رودکی تکذیب کرد
[pdate] => 13940215153955
[service_id] => 4
[rutitr] =>
[author] =>
[author_id] => 0
[news_type] => 1
[relation_type] => 1
[order] => 0
)
[6] => Array
(
[id] => 358244
[title] => جشن تولد روزنامه دولتی ایران برای خواننده فتنه
[pdate] => 13930701123441
[service_id] => 12
[rutitr] =>
[author] =>
[author_id] => 0
[news_type] => 1
[relation_type] => 1
[order] => 0
)
)
)
[media] => Array
(
)
[news_field] => Array
(
[0] => Array
(
[filed_id] => 1
[filed_name] => نوع خبر
[filed_type] => C
[filed_value] =>
)
)
[smarty_keys] => Array
(
)
[live_blog] => Array
(
)
[tags] => Array
(
[0] => Array
(
[tag] => محمد شجریان
[id] => 866917
[tag_id] => 386207
)
[1] => Array
(
[tag] => دیدار روحانی با شجریان
[id] => 866918
[tag_id] => 367826
)
[2] => Array
(
[tag] => محمدرضا شجریان
[id] => 866919
[tag_id] => 161411
)
[3] => Array
(
[tag] => شجریان
[id] => 866920
[tag_id] => 29870
)
)
[image_tag] => Array
(
)
[documents] =>
[comments] => Array
(
[0] => Array
(
[comment_id] => 219191
[cid] => 437361
[comment_name] => ناشناس
[comment_mail] =>
[comment_message] => مرگ برفتنه گر
[comment_date] => 13940610005425
[comment_ip] => 3164561946
[comment_status] => P
[comment_lang] => FA
[changeby] => حسینآقا فتوحی
[cat_id] => 0
[parent_id] => 0
[answer] =>
[is_replied] =>
[replied_by] =>
[rdate] => 0
[reply_message] =>
[most_like] => Y
[membership_id] => 0
[answer_by] =>
[answer_date] => 0
[country_short] => ir
[country_long] => Iran (Islamic Republic of)
)
[1] => Array
(
[comment_id] => 219305
[cid] => 437361
[comment_name] =>
[comment_mail] =>
[comment_message] => خیلس میخره هست... طرف نظام رو قبول نداره (حالا درست یا غلط کاری نداریم) بعد یک مقام دولتی همین نظام میره عیادتش!!!!!!!!!!!
[comment_date] => 13940610105036
[comment_ip] => 1358792898
[comment_status] => P
[comment_lang] => FA
[changeby] => حسینآقا فتوحی
[cat_id] => 0
[parent_id] => 0
[answer] =>
[is_replied] =>
[replied_by] =>
[rdate] => 0
[reply_message] =>
[most_like] => Y
[membership_id] => 0
[answer_by] =>
[answer_date] => 0
[country_short] => ir
[country_long] => Iran (Islamic Republic of)
[childs] => Array
(
[0] => Array
(
[comment_id] => 219677
[cid] => 437361
[comment_name] =>
[comment_mail] =>
[comment_message] => خب الان یعنی ما (دولت) آدمای خیلی خوبی هستیم . ببین فریدون بر خلاف ظاهرش چقدر مهربونه ! آخی ، خوب بشی ، با گوگوش که هچ (هیچ) با خود پهلوی عکس بگیری ، فتنه راه بندازی ، بوس بوس
[comment_date] => 13940611095801
[comment_ip] => 3168001586
[comment_status] => P
[comment_lang] => FA
[changeby] => حسینآقا فتوحی
[cat_id] => 0
[parent_id] => 219305
[answer] =>
[is_replied] =>
[replied_by] =>
[rdate] => 0
[reply_message] =>
[most_like] => Y
[membership_id] => 0
[answer_by] =>
[answer_date] => 0
[country_short] => ir
[country_long] => Iran (Islamic Republic of)
)
)
)
[2] => Array
(
[comment_id] => 219349
[cid] => 437361
[comment_name] => شاهمرادی اصولگرا
[comment_mail] => sobhan.shahmoradi1373@yahoo.com
[comment_message] => این سنت خدا است که در بزنگاه ها شخصیت منافقان انقلابی نما را برای مردم انقلابی و اصولگرا آشکار میکند.
[comment_date] => 13940610121200
[comment_ip] => 96377601
[comment_status] => P
[comment_lang] => FA
[changeby] => حسینآقا فتوحی
[cat_id] => 0
[parent_id] => 0
[answer] =>
[is_replied] =>
[replied_by] =>
[rdate] => 0
[reply_message] =>
[most_like] => Y
[membership_id] => 0
[answer_by] =>
[answer_date] => 0
[country_short] => ir
[country_long] => Iran (Islamic Republic of)
)
[3] => Array
(
[comment_id] => 219393
[cid] => 437361
[comment_name] => هانی
[comment_mail] =>
[comment_message] => تمام توان و ظرفیت این حسین فریدون رساندن سر فتنه به ته فتنه هست ماشاءلله به غیرتت
[comment_date] => 13940610132917
[comment_ip] => 45255848
[comment_status] => P
[comment_lang] => FA
[changeby] => حسینآقا فتوحی
[cat_id] => 0
[parent_id] => 0
[answer] =>
[is_replied] =>
[replied_by] =>
[rdate] => 0
[reply_message] =>
[most_like] => Y
[membership_id] => 0
[answer_by] =>
[answer_date] => 0
[country_short] => ir
[country_long] => Iran (Islamic Republic of)
)
[4] => Array
(
[comment_id] => 219408
[cid] => 437361
[comment_name] => سروش
[comment_mail] =>
[comment_message] => نکنه خواسته زن جوونتر بگیره بهش ندادن حالش بد شده؟؟؟؟خخخخخ حیف این بابا که خود ش رو خرج کیا کرد.با یک غرور خاصی می گفت:«اگه تو کنسرت من عکس شخص خاصی رو بذارن من اجازه نمیدم و نمی خونم»بعد توفتنه 88 حاضر شد دریوزگی سبزا روبکنه!!!!حیف و صد حیف
[comment_date] => 13940610135232
[comment_ip] => 99140657
[comment_status] => P
[comment_lang] => FA
[changeby] => حسینآقا فتوحی
[cat_id] => 0
[parent_id] => 0
[answer] =>
[is_replied] =>
[replied_by] =>
[rdate] => 0
[reply_message] =>
[most_like] => Y
[membership_id] => 0
[answer_by] =>
[answer_date] => 0
[country_short] => ir
[country_long] => Iran (Islamic Republic of)
)
[5] => Array
(
[comment_id] => 219558
[cid] => 437361
[comment_name] =>
[comment_mail] =>
[comment_message] => معنی واقعی اعتدال و خاصیت اصلی دولت تدبیر و امید را در این عکس می شود دید.
[comment_date] => 13940610214356
[comment_ip] => 1310904863
[comment_status] => P
[comment_lang] => FA
[changeby] => مصطفی خدابخشی
[cat_id] => 0
[parent_id] => 0
[answer] =>
[is_replied] =>
[replied_by] =>
[rdate] => 0
[reply_message] =>
[most_like] => Y
[membership_id] => 0
[answer_by] =>
[answer_date] => 0
[country_short] => de
[country_long] => Germany
)
[6] => Array
(
[comment_id] => 219671
[cid] => 437361
[comment_name] =>
[comment_mail] =>
[comment_message] => مرگ بر منافق
[comment_date] => 13940611094828
[comment_ip] => 1568040710
[comment_status] => P
[comment_lang] => FA
[changeby] => حسینآقا فتوحی
[cat_id] => 0
[parent_id] => 0
[answer] =>
[is_replied] =>
[replied_by] =>
[rdate] => 0
[reply_message] =>
[most_like] => Y
[membership_id] => 0
[answer_by] =>
[answer_date] => 0
[country_short] => ir
[country_long] => Iran (Islamic Republic of)
)
[7] => Array
(
[comment_id] => 219685
[cid] => 437361
[comment_name] =>
[comment_mail] =>
[comment_message] => ظاهرا مد شده این مظلومنمایی ها از پسر رفسنجانی گرفته تا فردا دکتر سلام که صالحی را دکتر ترین انتخاب کردو ظریف و حالا هم این یکی با وزیر بهداشت قراداد بسته اند هرکس که کارش گیر کرد برا ی افزایش محبوبیت الکی بیمارستان بستری بشه
[comment_date] => 13940611101635
[comment_ip] => 1568040710
[comment_status] => P
[comment_lang] => FA
[changeby] => حسینآقا فتوحی
[cat_id] => 0
[parent_id] => 0
[answer] =>
[is_replied] =>
[replied_by] =>
[rdate] => 0
[reply_message] =>
[most_like] => Y
[membership_id] => 0
[answer_by] =>
[answer_date] => 0
[country_short] => ir
[country_long] => Iran (Islamic Republic of)
)
[8] => Array
(
[comment_id] => 219752
[cid] => 437361
[comment_name] => دوستان جلال
[comment_mail] =>
[comment_message] => ببین شیطان و بوالهوسی ادمی را به کجامیرساند. ادم رو از عرش به زیر فرش آه ه ه ه ه.خ خ خ خ خ خ خ
[comment_date] => 13940611121057
[comment_ip] => 169738643
[comment_status] => P
[comment_lang] => FA
[changeby] => حسینآقا فتوحی
[cat_id] => 0
[parent_id] => 0
[answer] =>
[is_replied] =>
[replied_by] =>
[rdate] => 0
[reply_message] =>
[most_like] => Y
[membership_id] => 0
[answer_by] =>
[answer_date] => 0
[country_short] => -
[country_long] => -
)
[9] => Array
(
[comment_id] => 219945
[cid] => 437361
[comment_name] => سمیه
[comment_mail] =>
[comment_message] => حتما همه ی پول بیمارستانشم دادن مرتیکه ی فتنه گرو
[comment_date] => 13940612011908
[comment_ip] => 2549402224
[comment_status] => P
[comment_lang] => FA
[changeby] => علي مختاري
[cat_id] => 0
[parent_id] => 0
[answer] =>
[is_replied] =>
[replied_by] =>
[rdate] => 0
[reply_message] =>
[most_like] => Y
[membership_id] => 0
[answer_by] =>
[answer_date] => 0
[country_short] => ir
[country_long] => Iran (Islamic Republic of)
)
[10] => Array
(
[comment_id] => 220037
[cid] => 437361
[comment_name] => میثم
[comment_mail] =>
[comment_message] => انشا لله که در آخرت با هم محشور شوند.
[comment_date] => 13940612122715
[comment_ip] => 169738645
[comment_status] => P
[comment_lang] => FA
[changeby] => حسین افراخته
[cat_id] => 0
[parent_id] => 0
[answer] =>
[is_replied] =>
[replied_by] =>
[rdate] => 0
[reply_message] =>
[most_like] => Y
[membership_id] => 0
[answer_by] =>
[answer_date] => 0
[country_short] => -
[country_long] => -
[childs] => Array
(
[0] => Array
(
[comment_id] => 220214
[cid] => 437361
[comment_name] =>
[comment_mail] =>
[comment_message] => و با کسانیکه به امام حسین و عاشورا توهین کردن و با شمر و یزید و معاویه ...
[comment_date] => 13940613101305
[comment_ip] => 91950858
[comment_status] => P
[comment_lang] => FA
[changeby] => علي مختاري
[cat_id] => 0
[parent_id] => 220037
[answer] =>
[is_replied] =>
[replied_by] =>
[rdate] => 0
[reply_message] =>
[most_like] => Y
[membership_id] => 0
[answer_by] =>
[answer_date] => 0
[country_short] => ir
[country_long] => Iran (Islamic Republic of)
)
)
)
[11] => Array
(
[comment_id] => 220320
[cid] => 437361
[comment_name] => ح م
[comment_mail] =>
[comment_message] => اینطوره دیگه کفران نعمت خدادی کردی میخوای کنسرتت هم بفروشه .... هر که با این انقلاب در افتاد ور افتاد ...
[comment_date] => 13940613210348
[comment_ip] => 3110597839
[comment_status] => P
[comment_lang] => FA
[changeby] => علي مختاري
[cat_id] => 0
[parent_id] => 0
[answer] =>
[is_replied] =>
[replied_by] =>
[rdate] => 0
[reply_message] =>
[most_like] => Y
[membership_id] => 0
[answer_by] =>
[answer_date] => 0
[country_short] => ir
[country_long] => Iran (Islamic Republic of)
)
)
[comments_stats] => Array
(
[P] => 14
[N] => 4
)
[sepehr_keys] => Array
(
)
)
1
این استاد موسیقیه ایرانه ؟؟؟
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووغ
جواد
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
دمت گرم
ناشناس
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
نه شمایی ...
ناشناس
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
لابد امیر زمانی و تتلو استاد موسیقی ایرانند!
ایلیا
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
متأسفانه تاریخ اسلام نه ، تاریخ انقلاب ما پر از این آدمها ظاهر الصلاح مردم فریب !
من مصاحبه کاملشو با بنگاه دروغ پراکنی بی بی سی گوش دادم ، بارم نشد محمد رضا شجریان همونه که می شناختم .
نه عزیز
حق این است که هر کسی که علیه نظام حرف بزنه اون ور آبی ها بزرگش می کنند.
و الا ایران پر از استاد موسیقی است که خیلی استاد تر از این آقا هستند.
ياشار
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
من با جبهه گيري سياسي كاري ندارم ولي از نظر موسيقي اگه يه كسي واقعا از موسيقي سر در بياره نه اينكه الكي يه چيزي بگه، متوجه ميشه آقاي شجريان واقعا استاد موسيقي هستند. ديدگاه و بينش شخصي ايشان چيزي نيست كه همه بيان و به راحتي درموردش نظر بدن چون هر كسي از ديد خودش و از دايره بينش خودش به قضيه نگاه ميكنه و عملا «از دريچه ديد مجنون بايدديد». متاسفانه اونهايي كه نظر منفي دادن دارن تك بعدي و اون هم بعد سياسي به قضيه نگاه ميكنن. ديگه وقتشه يه ذره دو طرفه به قضيه نگاه كنيم. من قبول دارم آقاي شجريان به مسائل سياسي نبايد وارد ميشدن چون كه ايشون سياستمدار نيستن بلكه هنرمندن.
ب یاشار
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
هنرمند باید بتونه به سیاست وارد بشه، اما نه سیاستی که یک طرفش دشمنه و یک طرف ضرر به اقتصاد مملکت بر اثر اغتشاشات سال 88!
خب استاد موسیقی ایرانه دیگه !
قرار نیست که هرکس از یک اختلاف نظر داشته باشه با نظام بپوکونیمش که !
ناشناس
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
والا تا اونجایی که من میدونم این مردک گفت اینها 1400 ساله که با هنر مشکل دارند.....
این اختلاف نظر با نظام نیست بلکه با اسلام هست.
چرا حافظه ملت ما مدام ریست میشه .... حرف های چند وقت پیششو یادتون رفت .....
ياشار
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
كسي كه حرف زدنشو بلد نباشه نبايد انتظارداشته باشه بقيه به حرفش بها بدن. اين دوست عزيزي كه آقاي شجريان رو با عنوان «مردك» خطاب ميكنه نبايد انتظار داشته باشه هنرمندها امثال ايشون رو با عنوان آقا مورد خطاب قرار بدن.
ب یاشار
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
مثلا آقای موسوی حرف زدن بلد بود، و با همون "چیز" مملکت رو به آتش کشید و همین آقای هنرمند شما با همین لفظ "چیز" ایشون رو مورد خطاب قرارداد؟ آیا؟
مثلاً اگربه جای "استاد" میگفت: شاگردموسیقی ایران!!!! مشکل حل بود؟
انقلابی
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
علی جان این را بدان که استاد موسیقی بودن مهم نیست مهم تقوا داشتن است که شجریان ملعون ندارد. او اگر تقوا داشت حنجره اش را که خدا به او داده است در راه اسلام صرف میکرد نه در راه دشمنان اسلام.
ناشناس
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
اوستا
M.I.S
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
انقلابی از کجا فهمیدی اسمش علی بود
ب M.I.S
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
از همونجا که اینا فهمیدند که ایشون مثا تنها استاد موسیقیه ایرانه و بقیه بیسواد و نا استاد!
اگر استاد موسیقی این مملکت بود، بعد سال 88 این ادا هارو درنمی آورد که ربناش پخش نشه، یا از امثال گوگوش حمایت کنه، فراموش نشه این مملکت بعد سال 57 اسلامی شده....
چه طور میشه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای آدمی که به پیامبر بی احترامی کرده و اسلام رو دین تحجر خونده و با ضد انقلاب و زنان بی حجاب عکس های آنچنانی دارد تبلیغ میکند ؟! این همون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است ؟
علی
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
رسالت صدا و سیما پخش پیام بازرگانیه!!! عزیزم خیلی از این نهاد توقع داریا!!!!
هر چند نمیدونم انگیزه و دلیل صدا و سیما توی این قضیه چی بود . اما از این بعد باید آمادگی مشاهده ی خیلی چیزها رو در صدا و سیما داشته باشید. چرا که به قول کامران نجف زاده، بودجه ی صدا و سیما باید برسه بالاخره ...
سبحان
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
برخی از کارکنان صدا و سیما متاسفانه اصلاح طلب هستند . اصلاح طلبان هم که از طرفداران حرفه ای این مرد سکولار اند. نمونه اش عارف که در مناظرات 92از شجریان علیه اللعنه حمایت کرد.
حالا گیریم استاد...!! ولی استادی که توهین به شاگرد کنه دیگه استاده؟!؟!
من بهترین حالت رو برای ایشون در نظر گرفتم که فرض کردم ایشون استادن و بقیه شاگرد . آخه کجای دلم جا بدم که استاد به اعتقادات کلی ها توهین کرده و حامی یه عده خائن شده که عامل کلی خسارت به ملت و مملکت هستند ، البته با این فرض که خود ایشون از اونا نبودند
حالا چون یکی استاده باید هر کاری خواست انجام بده !!
عجیبه، هرچی از دهنش در میاد به نظام و رهبر گفته بعد بعضیا میگن حق همینه...
حمایت از توهین کنندگان به امام حسین.ع. چیزی کمتر از خود توهین کردن نیست....
یه کم اون چشما رو باز کنید...
mojtaba.j.p
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
خب اینا همه تقصیر دولت عزیزه تدبیر و امید است تو این دولت بیشتر از این نمیشه توقع داشت من که فقط خدا خدا میکنم که هر چه زودتر تر این دولت نکبت تموم بشه داره حالم از این همه دروغ به هم میخوره امارهای دروغی که فکر میکنن ملت باور میکنن و اینهمه توهینی که به نظام و مردم ایران میکنن و فقط دولت عزیز نظاره گره و هیچ غلطی در برابرش انجام نمیده
ایشون یه زمانی استاد موسیقی ایران بودن !! وطن فروشی همینه آدم رو از عرش به فرش میکشونه که کلی جماعت دنبالش حرف و حدیث بگن !!! خوده بن یه زمانی عاشق آهنگ هاشون بودم ولی از اون دوره تا امروز یک بار هم گوش ندادم خودشوه به خاطره یه عده محدود سوزاند..و
شاید به نظر بعضی آقایان فقط داشتن صدای زیبا نشانه استاد بودن باشد
ولی به نظر خیلیها کمی درک و شناخت هم لازمه تا به یک شخص لقب استاد بدن در حالی که ایشون نشون دادن واقعا از این مفهموم کاملا بدور هستن
ناشناس
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
اتفاقا بعضی از اقایون هنر و سواد اصن واسشون مهم نیست! همین که بره با اونور آبیا عکس بندازه و همصدا بشه، کافیه!
اونوقت دیگه استاد استادشو با صدتا یدک کش هم نمیشه کشید! و الا اینقدر استعداد تو این مملکت هس که اگه مجال بهشون داده شه، خیلی از مثلا از این استاد نماها باس دکانشون رو جمع کنن برن.
درست است که ایشان در موسیقی ایران شاید حرف اول را بزنند اما قبول کنیم که هنرمند ارزشی محسوب نمی شوند. مطرح شدن کلمه ی "استاد موسیقی هنر ایران" توسط "رسانه ی ملی ایران" در رابطه با ایشان مناسب نیست، بار مثبت زیادی دارد و لایق هر شخصیتی نیست...
پس اگه لقب استاد زیبنده ایشون نیست لابد برازنده حامد زمانی هست!!!ایشون استاد موسیقی به معنای واقعی است.
حامی حامد
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
بعله برازنده حامدزمانيه کسی که ما بهش میگیم فرمانده و استاد ولی خودش دوس نداره...کسی ک دعای خیر هزاران نفر،کلی مادر شهید،کلی جانباز و رهبر عزیزم پشتشه...کسی ک صداش کارو ب خدا و ائمه و شهدا ميرسونه ..کسی ک خاری تو چشم شما و آمریکاییهای..درد و بالش تو سر همتون
ناشناس
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
درود بر استاد حامد زمانی کبیر ننگ بر شجریان حقیر و صغیر. به کوری چشم شماها.
ناشناس
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
همه خوبن مگر اینکه عکسش ثابت شه ، که آقای شجریان عکس این را ثابت کردند .
ناشناس
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
جو ندید دوستان شجریان صدای خوبی داره کسی هم منکرش نیست همون طور که کسی منکر اظهاراتش و حمایت هاش از فتنه نیست. مسائل رو با هم قاطی نکنید واقعا بعضی حرف هایی میزنید که عادلانه نیست . این که ایشان در فتنه حامی بوده درسته و با این کارش شخصیت خودش رو پایین آورد و دل دوستداران خود را شکست ولی به این بهانه سبقه هنری ایشون رو با هنرمندان جدید مقایسه کنید فکر نمیکنید در مورد ما فکر بدی می کنند.یاعلی
ناشناس
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
یعنی نگرفتی که مسیله این پست یه چیز دیگه است!!!!! نباید هم بگیری اگه یه ضدانقلاب برای شماها استاده برای ما کمتر از خواننده پیام های بازرگانی تلویزیونه!
علی
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
کسی که با اسلام 1400 ساله مشکل داره ، به نظر شما استاده ؟
علی
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
آقا خواهشا حامد زمانی مقابل شجریان نذارید!!!! منطقی باشید!!!! شجریان باید در مقابل اقدامات ناپسندی که انجام داده از مردم معذرت خواهی کنه!!! الکی هم به ایشون نگید استاد!!!! تا وقتی که ندونیم ایشون برا چه کسی صداشو خرج کرده خوبی صداش برامون مهم نیست! برای خدا یا بهایی های منحرف!
سلام. شجریان در فتنه 88 روزی به بی بی سی فارسی رفت و آنجا باطن خویش را آشکار ساخت و علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دروغ پراکنی کرد . ما به عنوان یک شیعه باید قضاوت هایمان جامع باشد یعنی تمام نقاط قوت و ضعف یک فرد را ببینیم و بعدسبک سنگین کنیم آن هنگام درباره ی وی قضاوت نماییم . صرف اینکه شجریان صدای خوشی دارد که ملاک خوب بودنش نیست او یک لیبرال به تمام معنا است و بارها علیه صدا و سیما هم سخن کرده است. به نظرم مدیر شبکه سه باید بابت پخش چنین خبری از شبکه اش از مردم عذرخواهی کند.
فحش ندین!!!
این لحن صحبت کردن درست نیست
شاید بنده خدا توبه کرده
ناشناس
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
شایدت رو بزار در کوزه آبش رو بخور. به قول بزرگی شاید رو کاشتیم در نیومد. کسی که پشیمون باشه باید بیاد علنی بگه غلط کردم تا معلوم بشه برگشته تو راه راست.
بقیه استاد نیستند، چون این یکی به نفع بضی اقایون و علیه آبرو و امنیت مملکت شعار داده، فقط استاده؟
مثلا مرحوم بسطامی و حسام الدین سراج یا خیلیای دیگه! بس کنید این همه نفاق و دورویی رو!
علی
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
لطفا برای مقام استادی ارزش قائل بشید!!! به کسی می گن استاد که هنرش پیش خدا ارزش داشته باشه!!!
سمیر نوشته : درست است که ایشان در موسیقی ایران شاید حرف اول را بزنند اما قبول کنیم که هنرمند ارزشی محسوب نمی شوند.
______________________________________________
این تفکر ارزشی در موسیقیه کدام ینگه ی دنیا باعث اینگونه تفکیف میشود که در این سرزمین باید باعث شود استاد موسیقی اصیل این مرزو بوم را لایق این مقام ندانسته و لابد بقول دوستان دیگر خواننده ی ارزشی پاپ جناب حامد خان زمانی لیاقت این مقام دارند؟
قصه از فتنه نیست قبل از آن هم عده ای میگفتند ایشان اگر استاد موسیقی ایران است چرا در ایران نمانده و فلانو بهمان!
همین بس که در همین سایت های ارزشی (فلمثل مبارزکلیپ) حاج امیرخان تتلو فقط و فقط بدلیل خواندن موسیقی در مورد انرژی هسته ای تیتره 1 میشود و شاید با ادامه ی کار در این حوزه استاد ...
ناشناس
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
این همه استاد آواز و موسیقی تو مملکت هستن هیشکدوم استاد نیستند و نبودند فقط ایشون استاده چون یکی یه دونه انگیلیس و آمریکاس؟
قرار نیست کسی وقتی صدای خوبی داره از اون برای ضربه زدن و همراهی دشمنان ایران استفاده کنه مردم باید یاد بگیرن از هنر هنرمند خوششون بیاد نه کارای جانبی طرف
صحابی
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
سلام. اولا هر نعمتی شکری دارد و شکر صدای خوش این است که آنرا در راه اسلام و علیه دشمنان اسلام خرج کند ثانیا شجریان تا به حال بارهای صدای خوشش را به نفع دشمنان خدا خرج کرده است
ناشناس
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
چی میگید شما الان عایا؟؟؟؟!!!
ناشناس
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
از اون حرفا بودا!!!
علی
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
هنری که جهت رضای خدا نباشه، نزد خدا ارزشی نداره!!! تعجب می کنم چیزی که نزد خدا ارزشی نداره، پیش شما دارای ارزش باشه!!!!!!!1
استاد همون ور آب میموندید خب ! برا چی اومدید آخه اصلا مهم نیست ملت با اقدامات غیر هنری شما به چه مشکلاتی دچار میشن ، در عوض شما اونور آب میخوندید : گل در بر و می در کف و معشوق به کام است ، شجریان هم به چنین روز غلام است .
دوستان عزیز
به خاطر بعضی از مواضع سیاسی غلط یک فرد نباید اون رو از مقامش بزنیم کنار نبایدبگیم چون اقای شجریان در فلان سال فلان اشتباه کرده دیگه استاد موسیقی ایران نیست نه اصلا دو بحث کاملا متفاوت مواضع سیاسی کنار بحث هنری هم کنار واقعا به جای شجریان کسی رو نمی شه به عنوان استاد موسیقی مطرح کرد
2030هم از مواضع سیاسی اش دفاع نکرده اومده حقیقت گفته
من بحثای خبرگزاری دانشجورو به شدت دنیال می کنم و علاقه هم دارم اما این موضوع یک ذره ....
خواهشا احساسی تصمیم نگیریم در نشر یک موضوع
ناشناس
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
خدایی؟؟؟ لابد اگه شجریان نبود اصن موسیقی هم نبود دیگه؟ خجالت نکشیا!
لابد بتهوون و موزارت و باخ هم بوق زن بود نه موسیقیدان!
علی
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
هنجره ای که در جهت رضای خدا خرج نشود، ارزشی ندارد!!!! پس اینقدر از ایشان تعریف بی جا نکنید!!!! (نمونه: تفنگت را زمین بگذار!!!!)
ناشناس
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
کسی که به اسلام حتاکی میکنه قضیش فقط سیاسی نیست بیسواد.
کساییکه با پخش این ایتم در صدا و سیما مخالفن همون باید برن با صدای نکره امثال زمانی ها حال کنند!
استاد شجریان به گردن موسیقی این کشور حق داره
البته یادم نبود که بعضی از شما ها حتی با موسیقی هم مخالفین !؟!؟!
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند !!
ناشناس
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
خوبه خودتونم میدونید صدای حامد زمانی خوبه مگر نه چرا ازبین این همه خواننده اسم حامد زمانی رو میارید
ناشناس
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
اولا ی جوری صحبت نکن که انگار شما خیلی فهمیده ای و دیگرانم نفهمن.دوما صدای حامد زمانی چه بد باشه چه خوب شما حق نداری توهین کنی.سوما هیچکس با موسیقی مخالف نیست.الکی جو نده لفا
دانشجو
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
الان کی به موسیقی این بابا گیر داد شما داغ کردی؟
مگه کسی گفته صداش بده؟
آدم خوبه با انصاف باشه، صدا حامد زمانی نکره است؟نه انصافا نکره است؟
بنده خدا
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
برادر عزیز و اهل هنر، به نظرتون هنر موسیقی هم نمی تونه مثل بقیه هنرها تو راه باطل ازش استفاده بشه؟ به نظر شما هر کس در تکنیک بهتر از از بقیه ظاهر شد دیگه هر کار میکنه درسته؟ ما برون را ننگریم و قال را / ما درون را بنگریم و حال را. شما با این مخالفین؟ مسلما نیستید.
ناشناس
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
توهین ممنوع ." صدای نکره !"
علی
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
برای پاسخ گویی منطقی صحبت کنید، با گذاشتن حامد زمانی در برابر شجریان به جایی نمی رسیم!!! بحث اصلا صدا نیست!! بحث جهت گیری فکری و عقیدی سیاسی جناب شجریان است که فعلا در گمراهی به سر می برند!!!
دعا می کنم که ان شاء الله توبه کنند و عاقبت به خیر بشن!!!
این ایشون تو موسیقی از همه سره شکی توش نیست میتونید به کتاب فلسفه موسیقی علامه جعفری نیز مراجعه کنید...
به هر حال تو موسیقی ایشون، هیچ حرفی نیس. ولی جهت گیری سیاسیش درست نیست از نظر ما....
مثلا الان به نظرتون لیونل مسی بعنوان بازیکن از همه سر تر نیست آیا؟! ولی خب اسرائیل هم رفته یه رگه هایی یهودیت هم داره...
الان باید بگیم نه مثلا غلامرضا رضایی سلطان فوتباله!!
دانه ی فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه، هر دو جان سوزند ولی آن کجا و این کجا!
از قیاسش خنده آمد خلق را (حامد زمانی ، شجریان )
توهین به مقام استاد شجریان (سواد موسیقیایی) کنار هم قرار گرفتن اسم این دوتا!
ناشناس
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
آره حق با شماست ولی آدم رو یاد اون قضیه ایکه موذن یه روستا اذان گفت و رفت علت را پرسیدن گفتند این صداش خوبه ولی خودش یهودیه !!!
ما پول میدیم بیاد اذان بگه !!
ناشناس
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
چه ربطی به حامد زمانی داشت میخوای تعریف کنی تعریف من چرا اسم دیگرانو وسط میکشی خودتم میدونی حامد زمانی بهتره مگر نه مقایسه نمیکردی
yourstruly
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
خیلی خوب!بیا اینجوری بحث کنیم:شما فرض کن که من بهترین صدای ایران رو دارم و تا حالا هم تا اندازه ای که صدای منو دوست داشتی،از صدای کسی خوشت نیومده.حالا من میام می ایستم جلوی خونتون و شروع مینکم دو سه تا توهین بد به مادرت میکنم،بعدم میرم سراغ کار خودم.
حالا بازم حاضری در مجامع عمومی از صدای من طرفداری کنی؟
ببخشید اینجوری حرف زدم.قصد توهین نداشتم،فقط میخواستم به هوش بیای.
مجتبی
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
ببین دوست عزیز اینکه ما یه کسی رو صرفا به خاطر استاد بودنش تو یه زمینه ای(حالا موسیقی یا هرچی) از مواضع خاصش و هتاکی که در مورد جمهوری اسلامی کرده مبرا کنیم کار درستی نیست، ایشون استاده ، خوب باشه،این که ارزش نیست، ارزش: پایبند بودن به اصول و ارزشهای دینی و ملیه، وگرنه اگه ما بخوایم این چیزارو نادیده بگیریم این میشه تفکر لیبرالی و اسلام امریکایی، و طبق این تفکر باید از مامون ملعون هم تعریف و تمجید بشه چون یه عالم به تمام معنای زمان خودش بوده ولی خوب علمش به دردش نخورد و شد قاتل امام معصوم علیه السلام، حالا هی ما بیایم بگیم مامون آدم خوبی بوده عالم بوده و چنین و چنان بوده حالا یه خبطی هم کرده بابا چه اشکالی داره؟ نه دوست عزیز، این تفکر همان تفکر خطرناک اسلام رحمانیه که تفکر رییس جمهورمونه!
ناشناس
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
کسی به مقامش توهین نکرد! خودش با همنوایی با دشمنای مملکت در به آتش کشیدن مملکت، به خودش و مملکتش توهین کرد!
واقعا این صدا و سیما مشکوک میزنه!
شوکه شدم از این کارشون!
وزارت ارشاد و صداوسیما فکر کنم رقابت دارن!؟!
ناشناس
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
صداوسیما وقتی علی طباطبایی فوت کردن چیزی نگفتن ولی خبر بیماری شجریان رو گفتن خداوند شما روهم به راه راست هدایت کنه یا همه رو اعلام کنید یا هیچکدومو اعلام نکنید
عجب آدمایی هستین شما ...! خوب کارش تو این زمینه خوبه دیگه ، حالا اگه مشکل دیگه داره نداره کار ندارم. آدم خوبه منصف باشه
yourstruly
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
اصلا شماها متوجه هستین که دارین از کی حمایت میکنیین؟؟؟ما که تو خوب بودن صداش بحث نمیکنیم!بحثمون سر اینه که وقتی یک نفر یه دین و مقدسات توهین میکنه باید رگ غیرتمون بالا بزنه!یعنی اینکه متوجه باشیم که داره به حکم خداونند اهانت میشه.حالا اگه بخوایم به خاطر صداش بهش ارج بدیم،یعنی به آدمی بها دادیم که با احکام الهی مخالفت کرده.
در ضمن گوش دادن به آهنگ های صدا و سیما قبل از انقلاب حرام اعلام شده بود که همان آهنگ ها در بعد از انقلاب به راحتی از صدا و سیما پخش میشد!فقط به این خاطر که گوش دادن به آنها باعث تقویت بخشی از رژیم طاغوت میشه!!!
محمد صادق
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
به نظر من فقط کار خوب داشتن و اخلاق نداشتن و به منطق بودن از انسان استاد نمیسازه.خیلی ها بودن که همچین استعداد هایی داشتن ولی درک و اخلاق کافی نداشتن که ماندگار بشن.به قول اون برنامه تلوزیون همه ی نکات مثبت رو هم داشتی ولی اخلاق نداشتی نمرت میشه -0-
ناشناس
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
شمام منصف باش دیگه! اولا این همه استاد موسیقی و آواز تو مملکت! یه بار شد یه خبری ازشون دربیاد؟ زنده ان، مرده ان؟
آقا یا خانم هوادار
حرفهای شما از روی ناآگاهی و جهل مطلق است،خیلی از شما با موسیقی مخالفید ؟!!!! یعنی چی ! خدا به تو عقل داده که همه چیز رو ببینی و بعد نظر بدی،صدای زمانی عشقه،اصلا شما درکت رسیده به این موضوع که چرا با شجریان بی صفت میگیم هتاک ؟ متوجهی ؟ این ضرب المثلی که گفتید رو واسه امثال شما ساختند که بازک بی اطلاعید... !
عباس
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
تنها کسی که هتاکه به نظر میاید شمایید! با این ادبیات فاخرتون...
استاد موسیقییییییییییییی ایراننننننننننننننننننننننننننن...
کس هایی دارن در موردش اظهار نطر میکنن که فرق تنبک و سه تار رو نمیدونن.
محمدر ضا شجریان خسرو آواز ایران است....زندگی نامه شون رو بخونیین خیلی از بزرگان شاگردشون بودند((بسطامی....ناظری و...))
بحث ما روی شخصیت هنری ایشون هست نه جهت گیری های سیاسی.
سجاد مرادی
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
مهدی جان واقعا هم فرق تنبک و تار رو نمیدونیم و از این الات موسیقی چیزی بلد نیستیم/ ولی بزرگوار کسی مگه منتقد صدای ایشون یا ابزار موسیقی ایشونه؟!!/
ما به افکارش نقد داریم همین همونطور که ممکنه خیلی از خواننده های خارج نشین صداشون از شجریانم بهتر باشه ولی آیا صدا تنها ملاک ماست
ناشناس
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
ولی بحث ما روی ضد انقلاب بودن این جانور است و موسیقی ای که برای حمایت از سران نجس فتنه خانده.
آنان که لحن پاک تو انکار میکنند..
خود را به چشم اهل خرد خار میکنند....نه تنها زمینیان بلکه افلاکیان نیز با بانگ ربنای تو افطار میکنندد...
خسرو آواز ایران...
سجاد
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
بله بانگ ربنای ایشون بیاد ماندنی بود ولی عاقبت بخیری مهمه
تو صدر اسلامم این جور اشخاصی بودن/ مگه طلحه و زبیر یار رسول الله ص و جانباز جنگ صفین نبودن ولی آیا عاقبت به خیر شدن؟!!!
دوستان نیازی به زیر سوال بردن ایشون از لحاظ هنری نیست ، خب واقعا استاد موسیقی هستن ، ولی برای ما چیزهایی دیگه اهمیت دارند که این آقا با زیر سوال بردن اونها از چشم ما افتاد ، حالا شما بفرما استاد موسیقی منظومه شمسی اصلا ... البته نمیشه اینطور هم فکر کرد که چیزهایی که برای ما اهمیت دارن میتونن برای دیگران کم اهمیت باشن ، جنس آدم از یک پروردگار هست و یک هدف واحد و مشخص داره . پس نمیشه بی تفاوت بود و به سر منزل مقصود رسید ...
.
.
.
اصلا من چرا اینجام برم تدریس فلسفه دارم :)
من ایشون رو قبول ندارم ولی خوبه دیگه افراط نکنیم...علی بن ابیطالب پس از جمل بر سر جسد زبیر رفت و بر انحرافش و عاقبتش گریست...حتی او که از سران فتنه بر علیه علی بود و بدعت "خروج" را بر ولی زمان نهاد, مطرود علی نبود...خوبه که الگو بگیریم...
خیلی از اصول گراها هم اینجوری نیستن! فقط اونایی که حامد زمانی گوش میدن اینجورین متاسفانه!
جالب اینجاست که اینا تا دیروز نمیدونستن آهنگ پاپ چندتا نقطه داره! الان دارن در مقام مقایسه قیاس مع الفارق میکنن!!
سجاد
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
برادران بزرگوار حسین و عباس
معلومه اصلا از مباحث سیاسی سردرنمیارید و نا پخته اید
البته ببخشید ولی با حساب شما وقتی اصول گراها از شجریان و امثالهم که تو فتنه حضورشون مشخص بود بدشون میاد پس تمامی اصلاح طلب ها از حامیان فتنه حمایت میکنند؟!!!
که این اشتباهه
قیاستون اصلا به جانبود/ موضوع سر چیز دیگه است نه صدای ایشون یا حامد زمانی و ....
حمید
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
چرا برا اصولگراها متاسفی؟
یعنی غیر اصولگراها بقیه ضد نظامند؟
یارو رفته تو جبهه دشمن حرف زیاد تر دهنش زده
آخه از چی و کی دفاع میکنید؟
با حرفایی که علیه ما و نظاممون زده، به نظرم از طرفی نباید دوباره رفت سمتش و پاچه خواریش رو کرد و از طرفی هم نباید به زور انداختش کنار.
بنابراین به نظرم اصلا نیازی نبود این خبر، با این توصیفات پخش بشه. فقط گذرا یه چیزی بگن و رد بشن. ولی انقد ازش تعریف نکنن. چون خیلی به ما توهین کرده.
شما چه آدمای پستی هستین که دین رو هم تحریف می کنید
شماک ادلای اسلام و دین دارید مگر نه که حضرت علی علیه السلام به مالک فرمودند:
ای مالک اگر کسی را شب هنگام در حال گناه دیدی صبح با چشم گنهکار بدو نگاه نکن شاید که او توبه کرده باشد
حالا شما چطور در مورد کسی که با صداش روزتونو باز می کردین اینجور صحبت می کنید
گیرم که گناهی هم مرتکب شده باشن ک نشدن و فقط از حق دفاع کردن
اینکه صدای این آقا خوبه شکی نیست ولی مخالفت ما با پخش این آیتم به خاطر بدی یا خوبی صدای ایشون نیست بلکه به خاطر حضور فتنه انگیزش در سال 88 و حمله با اسلام با اون جمله که گفت است. از طرفی این همه به خاطر مسائلی که گفتم ایشون رو نقد می کنیم بعد خیلی ساده صویر ایشون توی صدا و سیما به عنوان استاد پخش می کنیم الان جناب سر افراز به نظر خودت عوام باید چی کار کنند .
ما برای تمامی مریضان و برای آ قای شجریان نیز آرزوی شفا می کنیم ولی ایشان از فتنۀ 88 حمایت نمود و بعد ازمدتی از ایران خارج شد و از رسانه های معاند با ملت ایران در غرب بازدید کرد وبا عوامل آن رسانه ها و با برخی از اعضای سازمان منافقین مدتی گپ زد و با زنان مبتذل خوان فراری دوش به بدوش عکس وفیلم یادگاری گرفت وبعد به ایران باز گشت
ارسال نظرات
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووغ
من مصاحبه کاملشو با بنگاه دروغ پراکنی بی بی سی گوش دادم ، بارم نشد محمد رضا شجریان همونه که می شناختم .
حق این است که هر کسی که علیه نظام حرف بزنه اون ور آبی ها بزرگش می کنند.
و الا ایران پر از استاد موسیقی است که خیلی استاد تر از این آقا هستند.
قرار نیست که هرکس از یک اختلاف نظر داشته باشه با نظام بپوکونیمش که !
این اختلاف نظر با نظام نیست بلکه با اسلام هست.
چرا حافظه ملت ما مدام ریست میشه .... حرف های چند وقت پیششو یادتون رفت .....
من بهترین حالت رو برای ایشون در نظر گرفتم که فرض کردم ایشون استادن و بقیه شاگرد . آخه کجای دلم جا بدم که استاد به اعتقادات کلی ها توهین کرده و حامی یه عده خائن شده که عامل کلی خسارت به ملت و مملکت هستند ، البته با این فرض که خود ایشون از اونا نبودند
حالا چون یکی استاده باید هر کاری خواست انجام بده !!
شجریان با احکام اسلام در مورد موسیقی مخالفه
دوستش ندارم...........
حمایت از توهین کنندگان به امام حسین.ع. چیزی کمتر از خود توهین کردن نیست....
یه کم اون چشما رو باز کنید...
ولی به نظر خیلیها کمی درک و شناخت هم لازمه تا به یک شخص لقب استاد بدن در حالی که ایشون نشون دادن واقعا از این مفهموم کاملا بدور هستن
اونوقت دیگه استاد استادشو با صدتا یدک کش هم نمیشه کشید! و الا اینقدر استعداد تو این مملکت هس که اگه مجال بهشون داده شه، خیلی از مثلا از این استاد نماها باس دکانشون رو جمع کنن برن.
ولی نباید سریع قضاوت کرد
کاش اونموقه بهش میگفتی استاد لطفا سریع قضاوت نکن!
این لحن صحبت کردن درست نیست
شاید بنده خدا توبه کرده
مثلا مرحوم بسطامی و حسام الدین سراج یا خیلیای دیگه! بس کنید این همه نفاق و دورویی رو!
متاسفانه 2030 در ایام فتنه نیز آب به آسیاب دشمن می ریخت.
اولی اخبار 20:30 بود که جرأت بخرج داد و توهین به عکس امام خمینی رو رسانه ای ش کرد
______________________________________________
این تفکر ارزشی در موسیقیه کدام ینگه ی دنیا باعث اینگونه تفکیف میشود که در این سرزمین باید باعث شود استاد موسیقی اصیل این مرزو بوم را لایق این مقام ندانسته و لابد بقول دوستان دیگر خواننده ی ارزشی پاپ جناب حامد خان زمانی لیاقت این مقام دارند؟
قصه از فتنه نیست قبل از آن هم عده ای میگفتند ایشان اگر استاد موسیقی ایران است چرا در ایران نمانده و فلانو بهمان!
همین بس که در همین سایت های ارزشی (فلمثل مبارزکلیپ) حاج امیرخان تتلو فقط و فقط بدلیل خواندن موسیقی در مورد انرژی هسته ای تیتره 1 میشود و شاید با ادامه ی کار در این حوزه استاد ...
از نوع خواننده اش
به خاطر بعضی از مواضع سیاسی غلط یک فرد نباید اون رو از مقامش بزنیم کنار نبایدبگیم چون اقای شجریان در فلان سال فلان اشتباه کرده دیگه استاد موسیقی ایران نیست نه اصلا دو بحث کاملا متفاوت مواضع سیاسی کنار بحث هنری هم کنار واقعا به جای شجریان کسی رو نمی شه به عنوان استاد موسیقی مطرح کرد
2030هم از مواضع سیاسی اش دفاع نکرده اومده حقیقت گفته
من بحثای خبرگزاری دانشجورو به شدت دنیال می کنم و علاقه هم دارم اما این موضوع یک ذره ....
خواهشا احساسی تصمیم نگیریم در نشر یک موضوع
لابد بتهوون و موزارت و باخ هم بوق زن بود نه موسیقیدان!
استاد شجریان به گردن موسیقی این کشور حق داره
البته یادم نبود که بعضی از شما ها حتی با موسیقی هم مخالفین !؟!؟!
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند !!
مگه کسی گفته صداش بده؟
آدم خوبه با انصاف باشه، صدا حامد زمانی نکره است؟نه انصافا نکره است؟
دعا می کنم که ان شاء الله توبه کنند و عاقبت به خیر بشن!!!
به هر حال تو موسیقی ایشون، هیچ حرفی نیس. ولی جهت گیری سیاسیش درست نیست از نظر ما....
مثلا الان به نظرتون لیونل مسی بعنوان بازیکن از همه سر تر نیست آیا؟! ولی خب اسرائیل هم رفته یه رگه هایی یهودیت هم داره...
الان باید بگیم نه مثلا غلامرضا رضایی سلطان فوتباله!!
دانه ی فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه، هر دو جان سوزند ولی آن کجا و این کجا!
از قیاسش خنده آمد خلق را (حامد زمانی ، شجریان )
توهین به مقام استاد شجریان (سواد موسیقیایی) کنار هم قرار گرفتن اسم این دوتا!
ما پول میدیم بیاد اذان بگه !!
حالا بازم حاضری در مجامع عمومی از صدای من طرفداری کنی؟
ببخشید اینجوری حرف زدم.قصد توهین نداشتم،فقط میخواستم به هوش بیای.
شوکه شدم از این کارشون!
وزارت ارشاد و صداوسیما فکر کنم رقابت دارن!؟!
در ضمن گوش دادن به آهنگ های صدا و سیما قبل از انقلاب حرام اعلام شده بود که همان آهنگ ها در بعد از انقلاب به راحتی از صدا و سیما پخش میشد!فقط به این خاطر که گوش دادن به آنها باعث تقویت بخشی از رژیم طاغوت میشه!!!
حرفهای شما از روی ناآگاهی و جهل مطلق است،خیلی از شما با موسیقی مخالفید ؟!!!! یعنی چی ! خدا به تو عقل داده که همه چیز رو ببینی و بعد نظر بدی،صدای زمانی عشقه،اصلا شما درکت رسیده به این موضوع که چرا با شجریان بی صفت میگیم هتاک ؟ متوجهی ؟ این ضرب المثلی که گفتید رو واسه امثال شما ساختند که بازک بی اطلاعید... !
کس هایی دارن در موردش اظهار نطر میکنن که فرق تنبک و سه تار رو نمیدونن.
محمدر ضا شجریان خسرو آواز ایران است....زندگی نامه شون رو بخونیین خیلی از بزرگان شاگردشون بودند((بسطامی....ناظری و...))
بحث ما روی شخصیت هنری ایشون هست نه جهت گیری های سیاسی.
ما به افکارش نقد داریم همین همونطور که ممکنه خیلی از خواننده های خارج نشین صداشون از شجریانم بهتر باشه ولی آیا صدا تنها ملاک ماست
خود را به چشم اهل خرد خار میکنند....نه تنها زمینیان بلکه افلاکیان نیز با بانگ ربنای تو افطار میکنندد...
خسرو آواز ایران...
تو صدر اسلامم این جور اشخاصی بودن/ مگه طلحه و زبیر یار رسول الله ص و جانباز جنگ صفین نبودن ولی آیا عاقبت به خیر شدن؟!!!
.
.
.
اصلا من چرا اینجام برم تدریس فلسفه دارم :)
جالب اینجاست که اینا تا دیروز نمیدونستن آهنگ پاپ چندتا نقطه داره! الان دارن در مقام مقایسه قیاس مع الفارق میکنن!!
معلومه اصلا از مباحث سیاسی سردرنمیارید و نا پخته اید
البته ببخشید ولی با حساب شما وقتی اصول گراها از شجریان و امثالهم که تو فتنه حضورشون مشخص بود بدشون میاد پس تمامی اصلاح طلب ها از حامیان فتنه حمایت میکنند؟!!!
که این اشتباهه
قیاستون اصلا به جانبود/ موضوع سر چیز دیگه است نه صدای ایشون یا حامد زمانی و ....
یعنی غیر اصولگراها بقیه ضد نظامند؟
یارو رفته تو جبهه دشمن حرف زیاد تر دهنش زده
آخه از چی و کی دفاع میکنید؟
بنابراین به نظرم اصلا نیازی نبود این خبر، با این توصیفات پخش بشه. فقط گذرا یه چیزی بگن و رد بشن. ولی انقد ازش تعریف نکنن. چون خیلی به ما توهین کرده.
شماک ادلای اسلام و دین دارید مگر نه که حضرت علی علیه السلام به مالک فرمودند:
ای مالک اگر کسی را شب هنگام در حال گناه دیدی صبح با چشم گنهکار بدو نگاه نکن شاید که او توبه کرده باشد
حالا شما چطور در مورد کسی که با صداش روزتونو باز می کردین اینجور صحبت می کنید
گیرم که گناهی هم مرتکب شده باشن ک نشدن و فقط از حق دفاع کردن
لعنت خدا و قرانش بر شما
به ملاقات یهودی عنود رفتند وقتی بیمار در بستر افتاده بود، ما که چیزی مون به ایشون نرفته پس چنین صحبتی کردن هم اشکال تداره
دوم اینکه : اون از اول یهودی بود اما این اول مسلمون بود بعد ضد اسلام حرف زده ..... خودتون تاریخ اسلام رو میدونید پس حکم این رو هم بدونید.