مدیران چند شغله صندوق بازنشستگی فولاد ایران را بهتر بشناسیم + تصاویر
آیا مدیران چند شغله صندوق فرصتی برای حل مشکلات بازنشستگان دارند؟ مدیران چند شغله در حالی سرکارند که آخرین پرداختی به بازنشستگان در تیرماه بوده است که گمان میرود حقوق مرداد در ۲۰ شهریور پرداخت شود!
تعداد نظرات: ۵
سعید احمد اصل
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
سلام
ممنون از اطلاع رسانی شما . بالاخره یکی پیدا شد این موارد رو گزارش بده.
چند نکته:
1. پشت پرده تمامی این انتصابات آقای محمدعلی احمد زاده اصل می باشد که رییس هیات مدیره و قائم مقام و با تفویض اختیار آقای نوربخش همه کاره صندوق است.
2. او برای خود در چندین شرکت زیر مجموعه صندوق من جمله دخانیات و سنگ آهن مرکزی ایران عضویت هیات مدیره زده است یعنی در واقع رییس هسات مدیره آنجا هم هست.
3. فامیل بازی ایشان : یکی از برادرانش را رییس هیات مدیره شرکت فن آوران صندوق بازنشستگی فولاد و دیگری را رییس هیات مدیره شرکت شسبد نموده است
4. در مورد آقای نیک طبع نه تنها مواردی که گفتید درست است بلکه سرپرست شرکت صبا ابنیه هم هست.
5. همه این تخلفات در 3 ماه از آمدن ایشان (خردادماه94) رخ داده است !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
چرا در کشور اسلامی انقدر تبعیض ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایا اسلام شما این بود وای بر شما میدانم که شما با انهمه تذکر در قران کک تان هم نمی گزد چون به عقیده من مسلمان نیستید والا اگر فقط اندکی خوف از خدا و روز حساب داشتید هرگز به خودتان اجازه نمیدادید انقدر ظلم کنید خصوصا قشری که بدبخت ترین طبقات هستند چرا که باید به دست شما نگاه کنند چرا نباید همه بازنشستگان از یک صندوق حقوق بگیرند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷

قطع رجاله تو این مملکت فکر کنم
کاش اشاره ای هم به سپردن بعضی از مسئولیتها به افراد فامیل جناب احمد زاد هم میکردین
سعید احمد زاد
مسعود احمدزاد
همچنین مسئولیتهای جناب آقای کاظمی را از قلم انداخته اید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
30سال پولی را که از ما کم کرده اند به قیمت روز به ما برگردانند نه بازنشستگی می خواهیم و نه ... راستی مگر امکانات دیگری هم می دهند که نخواهیم!!همان پول بازنشستگی را هم موقع بازنشسته شدن تقریبآنصف می کنند(ذوب آهن اصفهان) وحالآ هم هرماه یا باید به تهران بیاییم و یا چندروز درخیابانها بنشینیم تا با تاخیر چند ماهه پرداخت کنند!!بیچاره این مدیران چند شغله مانند خیلی دیگران باصطلاح مدیران آنقدر سرگرم جمع وتفریق حسابها هستند که دیگر فرصتی برای رسیدگی به مسئولیتشان ندارند!(تازه اگر لیاقت قبضه کردن!این سمتها را داشته باشند).
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
سلام لطف می کنید بااطلاع رسانی از صندوق . من دو ماه است تلفنی نتواسته ام باصندوق تماس بگیرم چون هیچ کسی گوشی رابر نمی داره . با سایت صندوق هم ایمیل بسته اند وامکان تماس نیست .اگر ممکن باشه ویک نفر که چند شغله نباشه را بگذارند حداقل گوشی تلفن رابرداره که مطمئن بشیم صندوق هنوز وجود داره . متشکرم
ارسال نظرات
captcha