کد خبر:۴۳۹۳۱۵

تله تبلیغاتی در فضای مجازی برای خریداران مسکن

این تله‌های تبلیغاتی گاهی هم جواب می‌دهد. خریداران نا آشنا به محله با دیدن تفاوت چشمگیر قیمت آپارتمان‌ها با ویژگی‌های یکسان، با وجود فاصله یک خیابان یا یک کوچه اقدام به خرید ملک می‌کنند و بعدها با آشنا شدن با منطقه متوجه ترفند این دلالان می‌شوند.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو» برخی از سایت‌های فروش مسکن در فضای مجازی برای القای ارزانی برخی ازواحدهای مسکونی به جای آنکه آدرس دقیق ملک را به خریداران بدهند، تنها به نام بردن اسم محله اکتفا می‌کنند.

 

به طور مثال، قیمت آپارتمان در خیابان‌های غربی تهرانپارس با آپارتمان‌های شرقی متفاوت است یا در منطقه یوسف آباد خیابان‌های ابن سینا و مستوفی نسبت به سایر خیابان‌های این محله از مرغوبیت بیشتری برخوردار است. این نوع دلالان مسکن که در فضای مجازی دست به تبلیغات ملک می‌زنند. بدون آنکه مشخصات کامل ملک را اعلام کنند و برای آنکه خریداران را قانع کنند که حتما به دیدن ملک بروند تنها قیمت پایین ملک را اعلام می‌کنند.

 

به‌طور مثال در منطقه افسریه قیمت هر متر مربع آپارتمان چند ساله زیر 2 میلیون و 700 هزار تومان نیست، اما بارها آپارتمان‌هایی در این منطقه معرفی شده که نرخ آنها کمتر از متری 2 میلیون تومان است . این قیمت مربوط به برخی از محله‌های منطقه خاوران است که کمتر مرغوبیت دارد و به دلیل وجود برخی از مشکلات ترافیکی وآسیب‌های شهری خریدار کمتری دارد.

 

این تله‌های تبلیغاتی گاهی هم جواب می‌دهد. خریداران نا آشنا به محله با دیدن تفاوت چشمگیر قیمت آپارتمان‌ها با ویژگی‌های یکسان، با وجود فاصله یک خیابان یا یک کوچه اقدام به خرید ملک می‌کنند و بعدها با آشنا شدن با منطقه متوجه ترفند این دلالان می‌شوند.

 

 

 
 
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار