اختتاميه سمينار فيزيوتراپي در بيماري‌هاي زنان و زايمان برگزار شد
کد خبر:۴۵۰۷۹

اختتاميه سمينار فيزيوتراپي در بيماري‌هاي زنان و زايمان برگزار شد

مراسم اختتاميه سمينار دو روزه فيزيوتراپي در بيماري‌هاي زنان و زايمان عصر روز گذشته، اول آبان ماه در بيمارستان آتيه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، سمينار فيزيوتراپي بيماري هاي زانان و زايمان كه توسط جهاد دانشگاهي علوم پزشكي ايران در بيمارستان آتيه برگزار شد، به بررسي عضلات اسكلتي، اختلالات ران و زانو و بي اختياري ادرار در زنان باردار پرداخت.

لازم به ذكر است، اين سمينار براي فيزيوتراپ ها، متخصصان طب فيزيكي و متخصصان زنان داراي 5/5 امتياز بازآموزي بود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار