اولين مركز تشخيصي عارضههاي مفصل فك راهاندازي ميشود
دكتر عليرضا اميرسيفالديني در گفتوگو با خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، اظهار داشت: اولين مركز تشخيصي عارضه هاي مفصل فك در خاورميانه با همكاري متخصصان آلماني دي ماه امسال در تهران راه اندازي مي شود.
وي افزود: اين مركز به منظور ارائه مشاوره و درمان پزشكي به بيماران داراي عارضه مفصل فك و صورت راه اندازي شده است.
عضو كميته علمي سومين كنگره بين المللي ايمپلنت لوژي هدف از گشايش اين مركز را ارتقاي سطح علمي - تخصصي در ارتباط با بيماري مفصل فك و همكاري متخصصان داخلي با متخصصان آلماني و آموزش دندانپزشكان آلماني عنوان كرد.
اميرسيفالديني بيان داشت: روش درماني عارضه هاي مفصلي فك كه هم اكنون در بيمارستان دانشگاه اينني هانوفر در حال انجام است، شيوه بدون جراحي است كه دندانپزشكان متخصص فك با قرار دادن پروتزها و محافظ هايي در دهان بيمار، فيزيولوژي فك را از نو تعريف مي كنند.
شايان ذكر است، سومين كنگره بين المللي ايمپلنت لوژي از 30 مهر تا 2 آبان ماه در سالن همايش هاي صدا و سيما در حال برگزاري است./انتهاي پيام/