دومين دوره مسابقات ملي روباتيك خوارزمي آغاز به كار كرد
کد خبر:۴۵۱۳۶

دومين دوره مسابقات ملي روباتيك خوارزمي آغاز به كار كرد

دومين دوره مسابقات ملي روباتيك خوارزمي با حضور 215 تيم از سراسر كشور در مجتمع تحقيقاتي عصر انقلاب آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، اين دوره از مسابقات با هدف شناسايي، معرفي و ارج نهادن به محققان و فناوران در 12 ليگ برگزار شده است.

بر اساس اين گزارش، ليگ شبيه ساز فوتباليست دو بعدي و سه بعدي و شبيه‌ساز امدادي، عامل‌هاي هوشمند در تجارت الكترونيك، شبيه‌سازي جنگ، روبات‌هاي جراح، روبات‌هاي جستجوگر، روبات‌هاي انسان نما، ميكروماوس، روبات‌هاي فوتباليست اندازه كوچك، روبات‌هاي امدادگر واقعي، روبات‌هاي متحرك (زميني – هوايي و دريايي) از جمله ليگ‌هاي اين دوره از مسابقات هستند.

اين گزارش مي‌افزايد: اين دوره از مسابقات از امروز به مدت 10 روز در مجتمع تحقيقاتي عصر انقلاب، سازمان پژوهش‌هاي علمي صنعتي ايران برگزار مي‌شود.

لازم به ذكر است، نتايج اين دوره از مسابقات در روز دهم در مراسم اختتاميه اعلام و ارزيابي نهايي پس از بررسي مستندات شركت كنندگان 25 آذر ماه اعلام خواهد شد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار