كارگاه‌هاي فني دانشگاه تربيت معلم تبريز بزودي به بهره‌برداري مي‌رسد
کد خبر:۴۵۱۷۱
امين‌فرد در گفت‌وگو با «شبكه خبر دانشجو»:

كارگاه‌هاي فني دانشگاه تربيت معلم تبريز بزودي به بهره‌برداري مي‌رسد

رئيس دانشگاه تربيت معلم تبريز گفت: كارگاه‌هاي فني با 3300 مترمربع مساحت و 3600 مترمربع زيربنا، در آينده‌اي نزديك در پرديس اصلي دانشگاه راه‌اندازي مي‌شود.

دكتر محمد امين فرد در گفت‌وگو با خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، امتياز كل پروژه را يك ميليارد و 400 ميليون تومان عنوان كرد و اظهار داشت: رشته هاي مختلف اين دانشگاه تا كنون مجبور بودند حدوداً سه كارگاه را در يك مكان برگزار كنند، اما با راه اندازي اين كارگاه ها، هر كارگاه فضاي مستقلي خواهد داشت.

وي نقش كارگاه هاي فني را در روند آموزش بسيار مهم دانست و افزود: با ايجاد اين كارگاه ها دانشجويان بهتر مي توانند دروس عملي خود را آموزش ببينند.

رئيس دانشگاه تربيت معلم تبريز با اشاره به حضور استادان در كنار دانشجويان در اين كارگاه ها تصريح كرد: آموزش دروس عملي در محيطي مناسب و با استفاده از خدمات و امكانات آموزشي خوب، قطعاً مفيدتر خواهد بود.

امين فرد تاكيد كرد: در حال حاضر بسياري از تجهيزات كارگاه هاي مختلف موجود است، ولي به دليل افزايش فضا در آينده اي نزديك تجهيزات بيشتري براي اين كارگاه ها تهيه خواهد شد.

وي با اشاره به افزايش بودجه تهيه تجهيزات و امكانات گفت: مبلغي را از محل اين بودجه براي خريد تفنگ ژني اختصاص خواهيم داد.

رئيس دانشگاه تربيت معلم تبريز استفاده از تفنگ ژني در تحقيقات دانشجويي را بسيار مفيد و موثر خواند و ابراز اميدواري كرد كه دانشجويان رشته كشاورزي با اين وسيله بتوانند كارهاي عملي بهتر و بيشتري را در خصوص مسائل ژنتيكي گياهان انجام دهند.

امين فرد همچنين از راه اندازي سالن مطالعه در دانشكده ادبيات اين دانشگاه خبر داد و گفت: اين سالن مطالعه با گنجايش 330 نفر تا دو هفته آينده به بهره برداري مي رسد.

وي خاطرنشان كرد: توسعه فاز اول سرويس غذاخوري دانشجويي با 2250 مترمربع مساحت نيز تا دو هفته آينده راه اندازي خواهد شد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار