کد خبر:۴۵۳۲۴
صدرنشيني ركابزنان ايراني در مسابقات دوچرخه سواري ارمنستان
دومين مرحله رقابتهاي بينالمللي دوچرخه سواري ارمنستان با صدرنشيني تيم نيروي زميني ارتش ايران، نماينده ايران در اين رقابتها برگزار شد.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در دومين مرحله اين مسابقات که در شهر ايروان با حضور 30 ورزشكار در قالب شش تيم و به مسافت 72 كيلومتر شد، حسين عليزاده از تيم نيروي زميني ارتش در صدر ايستاد، حامد جنت همتيمي وي در جاي دوم قرار گرفت و آرمان هراتيان از ارمنستان مكان سوم را به خود اختصاص داد.
همچنين در نخستين مرحله اين مسابقات كه به مسافت 62 كيلومتر برگزار شده بود، حامد جنت، حسين عليزاده، ميثم آملي و بهنام خسروشاهي مقامهاي اول تا چهارم را به خود اختصاص داده بودند.
گفتني است، سومين و آخرين مرحله اين رقابتها به مسافت 68 كيلومتر در رشتهي كريتيروم در داخل شهر ايروان برگزار خواهد شد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا