دانشكده الكترونيك دندان پزشكي راه اندازي مي شود
کد خبر:۴۵۳۸۸
رئيس دانشكده دندانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي:

دانشكده الكترونيك دندان پزشكي راه اندازي مي شود

رئيس دانشكده دندانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي گفت: دانشكده الكترونيك دندان پزشكي تا يك ماه ديگر در دانشكده دندان پزشكي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي راه اندازي مي شود.

دكتر بهزاد هوشمند در گفت و گو با خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، گفت: تربيت دانشجويان دوره هاي عمومي، دوره تخصصي و تحصيلات تكميلي مجرب و تحويل به نظام سلامت رسالتي است كه دانشكده دندان پزشكي بر عهده دارد.

وي افزود: توسعه كيفي آموزش از محوري ترين برنامه هاي توسعه علوم نوين دندان پزشكي و جايگاه علوم پايه در دندان پزشكي است كه اميدواريم با راهنمايي مسئولان شاهد ارتقاي كمي و كيفي سيستم نظام دندان پزشكي كشور باشيم.

رئيس دانشكده دندان پزشكي دانشگاه شهيد بهشتي ياد آور شد: راه اندازي آموزش مجازي از برنامه هايي است كه براي رسيدن به جايگاه دانشگاه الكترونيك پيگيري مي كنيم.

هوشمند اظهار داشت: سامانه جامعه الكترونيك دهان و دندان كشور را در دانشكده دندان پزشكي تدوين كرده كه طي يك ماه آينده شروع به كار خواهد كرد.

وي تصريح كرد: در حال حاضر پذيرش دانشجو در قالب آموزش مداوم داريم اما دوره بهداشت دهان و دندان براي دانشجويان مجازي را به صورت دوره يك ساله تدوين كرده ايم كه اين دوره به صورت نيمه حضوري خواهد بود.

رئيس دانشكده دندان پزشكي دانشگاه شهيد بهشتي در پايان خاطر نشان كرد: استفاده از تكنولوژي هاي جديد در آموزش دندان پزشكي از اهداف و رسالت دانشكده دندان پزشكي شهيد بهشتي است كه براي رسيدن به اين هدف نيز با تمام توان در تلاش هستيم./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار