کد خبر:۴۵۴۲۷
معتمد طلاي جهاني خود را به بارگاه حضرت زينب (س) تقديم كرد
تكواندوكار ملي پوش طلايي ايران مدال طلاي خود از مسابقات جهاني 2009 كپنهاگ دانمارك را به بارگاه حضرت زينب (س) تقديم كرد.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، محمد باقري معتمد در اين باره گفت: پيش از مسابقات جهاني دانمارك نذر كرده بودم تا در صورت كسب نشان طلا، آن را به حرم حضرت زينب (س) در سوريه تقديم كنم.
باقري معتمد تنها نماينده تکواندو ايران بود که از نوزدهمين دوره رقابت هاي تکواندو قهرماني جهان در دانمارک صاحب مدال طلا شده بود.
در اين مسابقات رضا نادريان به مدال نقره وزن سوم دست يافت و ساير تکواندو کاران ايران ميثم باقري، يوسف كرمي و حسين تاجيك هم مدال برنز اوزان اول، هفتم و هشتم را اط آن خود کردند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا