كنگره بيماري‌هاي زنان و مامايي برگزار مي‌شود
کد خبر:۴۵۴۵۳
4 تا 13 آبان ماه

كنگره بيماري‌هاي زنان و مامايي برگزار مي‌شود

رئيس كنگره بيماري‌هاي زنان و مامايي گفت: هشتمين كنگره بين المللي بيماري هاي زنان و مامايي ايران 4 تا 13 آبان ماه در سالن همايش‌هاي رازي برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو»، دكتر عبدالرسول اكبريان در نشست خبري كه امروز در سالن همايش‌هاي رازي برگزار شد، گفت: هشتمين كنگره بين‌المللي بيمارهاي زنان و مامايي ايران به همت انجمن متخصصان زنان و مامايي ايران و دانشگاه علوم پزشكي ايران 4 تا 13 آبان در سالن همايش‌هاي رازي برگزار مي‌شود.

وي افزود: در اين كنگره متخصصان كشورهاي فرانسه، انگليس، آلمان، آمريكا، ايتاليا، سوريه، تركيه و كشورهاي آسياي مركزي حضور دارند.

رئيس هشتمين كنگره بين المللي زنان و مامايي، هدف از برگزاري اين كنگره را افزايش سطح فكري و دانش همكاران داخل كشور، آشنايي با مكاتب مختلف و نيز ارائه طرق مختلف درمان، پيشگيري و تشخيص عنوان كرد.

اكبريان يادآور شد: همزمان با برگزاري هشتمين كنگره زنان و مامايي، نمايشگاهي از تجهيزات پزشكي روز دنيا نيز در همين مكان برگزار خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: نازايي، سرطان‌هاي زنان و هورمون درماني و ...، محورهاي مورد بحث اين كنگره 4 روزه هستند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار